וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחס החם, הצ'מפיונס והחוזה: ערן זהבי מתכוון להמשיך לעונה שנייה בפ.ס.וו

17.5.2021 / 12:05

החלוץ שהמריא הבוקר מהולנד אחרי שסיים את העונה עם איינדהובן אמור לשוב בחודש הבא. המעורבות של שי זהבי בעקבות השוד, החיבוק מהקהילה היהודית והרצון לחוות את הליגה דרך הקהלים. כל הסיבות מובילות להמשך ההתקשרות בין הכוכב לקבוצתו גם בעונה הבאה

שי זהבי, אשתו של ערן זהבי, מגיבה ביציע לשער שכבש. מתוך טוויטר, צילום מסך
יש לה משקל גדול בהחלטה. שי זהבי/צילום מסך, מתוך טוויטר

ערן זהבי ומשפחתו המריאו הבוקר (שני) מהולנד אחרי שפ.ס.וו איינדהובן סיימה את העונה אתמול עם הכרטיס המיוחל למוקדמות ליגת האלופות. כשבוע אחרי השוד האלים שעברה שי זהבי, עזבה המשפחה את הבית באמסטרדם, אך בשלב הזה אין כל שינוי בתכניות של החלוץ והוא אמור לשוב בחודש הבא להולנד על פי החוזה שלו לקראת העונה השנייה שלו במועדון. זהבי נתן משקל מכריע לרעייתו בכל הקשור לעתידו המקצועי. למרות הטראומה שהיא עברה ביחד עם הילדים, שי זהבי לא ביקשה לעזוב את אמסטרדם. קרוב לוודאי שבעונה הבאה יציב זהבי שמירה מלאה על ביתו ומשפחתו תתוגבר בימים בהם הוא יוצא לאימונים באיינדהובן ולמשחקי קבוצתו.

היחס החם אותו קיבל מהמועדון ההולנדי בימים שעברו מאז השוד, החיבוק שקיבל מהקהילה היהודית והישראלית באמסטרדם והתגובות האוהדות מראשי העיר ופרנסיה, מובילים בשלב הזה את זהבי לרצות להישאר במועדון בו יש לו גם חוזה מכובד מאוד בגובה של 2 מיליון יורו לעונה.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער. ANP Sport, GettyImages
עדיין לא שבע מהליגה ההולנדית. זהבי/GettyImages, ANP Sport

זהבי, כך אומרים בסביבתו, גם רוצה לחוש את הליגה ההולנדית דרך המגרשים והקהלים אותם הוא לא חווה בעונה החולפת והוא מעריך שיש סיכוי גבוה שלקראת העונה הבאה יוסרו ההגבלות בשל הקורונה והוא גם יהנה מהקהל הביתי של פ.ס.וו. ומהקהלים של יתר המועדונים. גם העובדה שיש לו סיכוי להגיע לליגת האלופות דרך המקום השני בו סיימה הקבוצה, מאתגר את חלוץ הנבחרת.

זהבי ינצל את הימים בארץ לחופשה קצרה ולפגישות חברים ועסקים, אבל בשבוע הבא הוא כבר יחזור להתאמן בבית הנבחרות בשפיים לקראת משחקי הידידות שנכונו לישראל בתחילת חודש יוני. הליגה כאן בארץ תימשך וכנראה תיכנס לחודש יוני, אך זהבי כמו מנור סולומון וליגיונרים נוספים יתאמנו בשפיים עם מאמן הנבחרת וילי רונטנשטיינר ומאמן הכושר ערן שדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully