וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות של שי זהבי גרמו להולנדים "צמרמורת". ערן זהבי: "החיים שלי הפכו לסרט"

החגיגה והדמעות של אשתו של החלוץ אחרי השער שכבש כיכבו בכותרות בתקשורת המקומית, וזהבי קיבל מחמאות על הנחישות וההקרבה: "דמות להערצה, צריך להצדיע לו". גם שחקני פ.ס.וו שיבחו: "היינו מבינים אותו אם היה טס לישראל, אבל הוא חזר כמו גדול"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - זוולה 2:4/ספורט1

בהולנד סיקרו בהרחבה את הרגע האנושי המרגש של ערן זהבי, שכבש אתמול (חמישי) ב-2:4 של פ.ס.וו איינדהובן על זוולה, וחגג ארבעה ימים אחרי השוד האלים בביתו.

בתקשורת המקומית כיכבו התמונות של שי זהבי, אשתו של החלוץ שלפי דיווחים גילתה תושייה וגבורה בבית בזמן השוד, שהגיעה לאצטדיון עם ילדיהם של השניים, והתרגשה עד דמעות ביציעים אחרי השער של בעלה.

"אלו היו תמונות מצמררות. אי אפשר שלא להתרגש מזה", כתבו ב"איינדהובן דאגלבאד". אחד הכתבים ב"טלחרף" התרשם גם מהנאום של זהבי בסיום המשחק, בו הודה לאשתו וסיפר על הדילמה הקשה שליוותה את ההחלטה האם לחזור לשחק העונה, או לחזור לישראל. "צריך להצדיע בפני זהבי על עצם זה שהחליט לשחק, אבל אחרי שרואים איך הוא מתראיין - צריך להעריץ אותו", כתב.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן עם דונייל מאלן. Soccrates Images, GettyImages
שיתוף פעולה פורה, למרות הכל. זהבי ומאלן/GettyImages, Soccrates Images

שחקן העבר של פ.ס.וו ביורן דה דר דולן שיבח את הההחלטה של זהבי לשחק ואמר: "זה ראוי להערכה. נחמד מאוד מצידו להמשיך ולהיות מחויב בצורה כזאת למועדון, זה מראה הרבה דברים טובים עליו".

מי שסידר לזהבי את השער היה דונייל מאלן, שממשיך להציג שיתוף פעולה משופר עם החלוץ הישראלי. בתקשורת ההולנדית עסקו בתחילת העונה רבות במלחמות האגו המתנהלות כביכול בין שני הסקוררים, אולם המספרים מראים אחרת: מאלן בישל לזהבי ארבעה שערים העונה בכל המסגרות - כפול מכל שחקן אחר בקבוצה.

"זה היה רגע נחמד מאוד", אמר מאלן על השער של זהבי. "אני תומך בו באופן אישי, כי אני יודע כמה הימים האלו היו אינטנסיביים עבורו ועבור המשפחה שלי, ואני מאחל לו רק דברים טובים. שמח שיכולתי לעזור לכבוש ביום כזה".

עוד בוואלה!

ערן זהבי מבהיר שימשיך בפ.ס.וו בעונה הבאה: "לא אתן פרס לפרחחים"

לכתבה המלאה

גם דנזל דאמפריס התייחס בסיום לשער של זהבי ואמר: "הבחירה שלו לשחק ראויה להערכה. הוא היה יכול לבחור אם לשחק או לחזור לישראל, וגם אם הוא היה חוזר למדינה שלנו, היינו מבינים את זה. אבל הוא חזר כמו גדול".

זהבי עצמו סיפר על הרגע הסמלי. "ראיתי את אשתי ואת הילדים מאושרים ביציע", סיפר, "אני גם אסיר תודה לפ.ס.וו, שנתנה להם להיכנס לאצטדיון. המועדון נתן לי הכול בימים האלה. ביטחון, תשומת לב, ופשוט אהבה". לדבריו, "אני גם מקבל הרבה תמיכה מהחברים, ולמעשה מכל הולנד. זה כאב לי מאוד. כשחזרתי הביתה ביום ראשון, היה נראה שהחיים שלי הפכו לסרט. משטרות, מצלמות. ראיתי את אשתי יושבת בבית הרוס. לא היה לי קל, לא לה ולא לילדים. לא הצלחתי לשמוע אותה או להבין אותה כשהיא סיפרה לי מה קרה".

זהבי הבהיר שהוא ימשיך את חוזהו בקבוצה, ואמר: "אשתי ואני החלטנו מהר לחזור לנורמליות, אשתי נותנת לי את הכוח ואת התמיכה, אני מודה לאלוהים שיש לי כזאת אישה. לא אברח". לדבריו, "גם בתחילת המשחק הייתי עדיין בהלם. איבדתי כל כדור בדקות הראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully