וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי מבהיר שימשיך בפ.ס.וו בעונה הבאה: "לא אתן פרס לפרחחים"

אחרי הימים הסוערים והשער ("הכי מרגש בקריירה"), החלוץ סיפר על רגעי החרדה: "ברגע הראשון אשתי אמרה, 'חוזרים הביתה'. הילדים עדיין בפאניקה, אבל לא אתן לשודדים להשפיע על ההחלטות שלי". פ.ס.וו פרסמה סרטון תודה בשמו: "לא מגיע להולנדים שנברח"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - זוולה 2:4/ספורט1

הרגע המרגש של ערן זהבי: ארבעה ימים אחרי השוד האלים בביתו, חלוץ פ.ס.וו איינדהובן כבש היום (חמישי) את השער הרביעי של קבוצתו בניצחון 2:4 על זוולה וחגג לעיני אשתו שי, שהתקשתה להסתיר את ההתרגשות אחרי השבוע הקשה שעבר על המשפחה.

אשתו של החלוץ התרגשה עד כדי דמעות ביציעים ואחרי המשחק, התייצב זהבי מול המצלמות והבהיר שאין לו כוונה לעזוב את פ.ס.וו בעונה הבאה, על אף השמועות שיחזור לישראל. זהבי חתום לעונה נוספת בקבוצה, כזכור.

"לא אתן לאף פרחח לקבוע לי ולשנות את חיי", אמר. "המופרעים שפרצו אליי הביתה לא יגרמו לי לברוח מהבית. אף אחד לא יגרום לו לנטוש את הבית שלי, את המועדון שלי, את המשפחה. לא אתן לאנשים האלה לקבוע דבר לגבי חיי".

זהבי סיפר שהשאיר לאשתו את ההחלטה אם לשחק הערב או לא. "היא מלווה אותי לאורך כל הקריירה - בישראל, בסין ועכשיו. אני גאה במשפחה שלי, היה כל כך חשוב עבורם שאכבוש היום. ככל שעובר הזמן, הם מרגישים הרבה יותר טוב. ייקח זמן לשכוח מזה ולחזור לחיים נורמליים, אבל אנחנו מנסים לתמוך בהם כמה שאפשר. אני מודה על כל התמיכה שקיבלתי מאוהדי פ.ס.וו השבוע".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן חוגג שער. Soccrates Images, GettyImages
רגע מרגש. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

זהבי הוסיף: "היו ימים אמוציונליים, מלאים בעליות וירידות. המשפחה שלי עברה אירוע קשה מאוד, והוא חוזר אליה לעיתים קרובות. בכל פעם שמישהו דופק בדלת, הם נכנסים לפאניקה. הם ילדים קטנים והם זקוקים לזמן כדי להתגבר על זה. אשתי חזקה מאוד, היא תהיה בסדר והיא תתגבר. אם להיות כן, השעות הראשונות היו קשות מאוד. כשהגעתי הביתה, אשתי חיבקה אותי חזק, בכתה ואמרה לי, 'אני רק רוצה לחזור הביתה'. אבל לאט לאט היא נרגעה והבינה שלא צריך לקבל החלטות תחת לחץ, היא במגמת שיפור וכך גם הילדים. לא ניתן לדברים כאלה להכתיב את חיינו או לשנות את ההחלטות שלנו. ברגעים כאלה צריך להראות את הכוח שלך כאדם, כספורטאי, ככדורגלן וכאיש משפחה".

זהבי סיפר שפ.ס.וו מממנת לו ולמשפחתו אבטחה מיום האירוע ועד סוף העונה. "הם תומכים בנו בכל פרט הכי קטן, וזה משמח אותנו מאוד. אין לנו מילים כדי להודות להם".

"המשפחה שלי תומכת בי מאוד, וזה מרגש אותי. אחרי מה שקרה, הרגשתי רע מאוד כי זה קרה כשלא הייתי בבית ולא יכולתי להגן עליהם. הם עברו איתי רגעים כל כך קשים כל הקריירה, ולפעמים אני חושב לעצמי מתי יבוא היום בו הם יפסיקו לסבול בגללי. אני בר מזל שיש לי משפחה כזאת".

במסיבת העיתונאים לאחר המשחק הוסיף זהבי: "זה היה הגול הכי מרגש בקריירה שלי. עברתי שבוע קשה מנשוא. זה התחיל עם שיחת הטלפון המבהילה, וכשהגעתי הביתה הכל נראה כמו סרט. ראיתי את אשתי שבורה לחלוטין, ובבית היו המון שוטרים, שכנים וצלמי עיתונות. כל מה שרציתי היה לחבק את אשתי ולעזור לה".

שי זהבי, אשתו של ערן זהבי, מגיבה ביציע לשער שכבש. מתוך טוויטר, צילום מסך
שי זהבי מתרגשת ביציע/צילום מסך, מתוך טוויטר

צפו בזהבי מודה לציבור ההולנדי

מאוחר יותר, פרסמה פ.ס.וו סרטון קצר בו זהבי הודה לאוהדים ולציבור בהולנד על התמיכה בו. "אני רוצה לומר תודה רבה לכל האוהדים, כי הפתרון הקל היה לחזור הביתה, אבל ברגע שקיבלנו כזו תמיכה מכל רחבי הולנד, במיוחד מהמועדון, אמרנו לעצמנו, 'לא, לא נברח מפה. לא נברח מההולנדים, כדי שלא יחשבו שאנחנו מאשימים אותם במשהו'. כולם הפגינו סולידריות והבנו שזה לא הזמן לברוח, אלא זה הזמן להראות כבוד לעם ההולנדי, כי כולם מרגישים ממש רע לכולם. זאת הייתה ההחלטה של אשתי".

גם בהולנד התייחסו לשער ה-11 של זהבי העונה בכל המסגרות. "הרגע שכולם חיכו לו", ציין הכתב מרקו טימר המסקר את הקבוצה ל"ווטבול אינטרנשיונל", "זהו רגע נפלא עבור זהבי, במיוחד אחרי השבוע הטראומתי שעבר עליו ועל משפחתו".

הכתב ריק אלפרינק מ"איינדהובן דאגבלד" ציין ש"זהו רגע משמח ומרגש במיוחד עבור זהבי, וגם אשתו מתקשה להסתיר את ההתרגשות ביציע".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully