וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן גולן: "יהודים, מוסלמים, שחורים או לבנים - כולם רוצים שלום בישראל"

שחקנה של אוניברסיטטאה קלוז' נשאל ברומניה על המצב: "הישראלים לא מפחדים, אנחנו בוטחים בצבא שיגן עלינו מבלי לפגוע בחפים מפשע בעזה"

שחקן אוניברסיטטאה קלוז׳ עידן גולן. אתר רשמי, אתר רשמי
הישראלים לא מפחדים. גולן/אתר רשמי, אתר רשמי

בכל רחבי העולם מסקרים בהרחבה את המצב הלא פשוט בישראל בימים אלו. גם ברומניה מסקרים בהרחבה את הנושא, כשבאתר prosport אף שוחחו עם עידן גולן, שחקנה של אוניברסיטטאה קלוז', שנמצא בימים אלו בישראל אחרי שהעונה ברומניה הסתיימה.

"אני מרגיש מצוין", אמר גולן לרומנים. "בדרך כלל, החיים בישראל שקטים מאוד, אבל כרגע יש לנו בעיות עם החמאס, שיורה עלינו רקטות וטילים. אני נמצא כרגע בחיפה, עיר שלא נופלים בה טילים כרגע, אבל בכל שאר הערים בישראל סובלים מאוד. כשאנחנו שומעים אזעקה, יש לנו בין 15 שניות ל-90 שניות לרוץ למרחב מוגן, תלוי באיזה אזור בארץ אתה גר. אתה נמצא כל הזמן בחשש ובסכנה, זה לא נעים בכלל".

"אני לא מפחד וכך גם שאר הישראלים", הוסיף גולן. "אנחנו בוטחים בצבא שלנו שיגן עלינו, מבלי לפגוע בחפים מפשע בעזה. מדובר במצב מורכב מאוד, ומי שלא גר בישראל יתקשה להבין את הקונפליקט. המדינה שלנו בסך הכול מנסה להגן על האזרחים שלה, כולם כאן רוצים לחיות בשלום, בין אם מדובר ביהודים, מוסלמים, שחורים או לבנים. בישראל כולם שווים ואני מקווה שכולם יודעים את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • עידן גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully