וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין ערך למשחקים": איל ברקוביץ' קורא לדחות את קרבות הירידה בלאומית לתחילת העונה הבאה

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 18:30

המנהל המקצועי של הפועל פתח תקוה: "אני לא יכול לקרוא להקפאה כי אני מעורב, אבל צריך למצוא פיתרון, איזה ערך יש למשחקים כשהקבוצות שמולנו כבר לא מתאמנות?" מוקדם יותר: חשבון האינסטגרם של כוכב העבר נפרץ, משה חוגג התבדח

איל ברקוביץ' מנהל מקצועי הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
דברים ברורים מאוד. ברקוביץ'/מאור אלקסלסי

המנהל המקצועי של הפועל פתח תקוה איל ברקוביץ' קורא להתאחדות לכדורגל לדחות את קרבות הירידה מהליגה הלאומית לתחילת העונה הבאה. "אין שום ערך כרגע למשחקים", אמר שחקן העבר האגדי. "בכל יום דוחים את המשחקים למועד חדש. מיום שני דחו לרביעי, לחמישי ועכשיו לשישי ומי יודע מה יהיה הלאה. איזה ערך יש למשחקי הירידה כשהקבוצות שמשחקות מולנו כבר לא מתאמנות. אני לא יכול לקרוא להקפאה כי אני מעורב, אבל צריך למצוא פיתרון כמו דחיית ההכרעות לתחילת העונה הבאה כשהקבוצות יהיו בסגלים מלאים ויוכלו לקיים משחקים באופן ספורטיבי וראוי. בסיטואציה הנוכחית אין שום ערך למשחקים".

לפני מחזור הסיום של הפלייאוף התחתון בלאומית, שלוש קבוצות נמצאות בסכנה לרדת למשחקי המבחן על נשירה לליגה א'. הפועל פתח תקוה כרגע באיזור הסכנה עם 38 נקודות, והיא תארח את הפועל עפולה שכבר הבטיחה מזמן הישארות בליגה. הפועל עכו, לה 39 נקודות, תארח את מכבי אחי נצרת שגם כן הבטיחה הישארות, בעוד הקבוצה השלישית שנאבקת על חייה, הפועל אום אל-פאחם, תתארח אצל כפר קאסם, שנמצאת בחוף מבטחים.

פריצה לחשבון האינסטגרם של איל ברקוביץ'. יחצ,
הפורץ המכונה "אדם קאיה"/יחצ
אדם קאיה מציע את חשבון האינסטגרם של איל ברקוביץ' למכירה. יחצ,
החשבון של ברקוביץ' למכירה/יחצ

מוקדם יותר נפרץ חשבון האיסטגרם של ברקוביץ'. האקר בשם אדם קאיה, המכונה rustyvurdu302, השתלט על הפרופיל של מנג'ר הפועל פתח תקווה ופרסם מודעה בה הוא מציע את החשבון למכירה תמורת 2000 דולר במטבעות ביטקוין.

ברקוביץ' הגיב: "פנה אלי ההאקר וביקש כסף בשביל חשבון האינסטגרם. זה ממש לא מזיז לי ולא מדיר שינה מעיניי. מכל חשבונות האינסטגרם נתפסו דווקא אלי. אפשר לחשוב מה אני כבר מעלה שם? הדבר האחרון שמעניין אותי בתקופה הזו, זה חשבון האינסטגרם שלי".

עוד בוואלה!

ליאו מסי בסך הכול הציג ג'קט חדש והותקף באינסטגרם: "איך אתה בעד ישראל?"

לכתבה המלאה

מי שלא מפספס אף הזדמנות לעסקה בביטקוין הוא בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, שמיהר לצייץ: "כדאי לקנות?" חוגג מתמחה בעסקאות במטבעות הקריפטו, אולם מובן כי הציוץ נכתב במקרה זה בבדיחות הדעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully