וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקמפוס ופלייטר עשויים לפתוח את האימונים עם בית"ר בעונה הבאה

עודכן לאחרונה: 17.5.2021 / 7:57

בקבוצה עדיין לא החליטו מה לעשות עם השניים. יוסי מזרחי: "צריך לוותר על עונה או שתיים כדי לבנות כאן משהו אמיתי"

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי. דני מרון
יקשיבו לדבריו בנוגע לבניית הקבוצה והמאמן הבא. יוסי מזרחי/דני מרון

בית"ר ירושלים כבר הכינה תכנית כלכלית לקראת העונה הבאה ולאחר החג יחזור משה חוגג מחופשה בקפריסין ועם סיום העונה, הוא אמור יחד עם הנהלת הקבוצה והמאמן יוסי מזרחי להכין תכנית מקצועית לעונה הבאה ובמקביל למנות מאמן.

נכון לשלב זה, יוסי מזרחי מעוניין לחזור ולנהל את מחלקת הנוער, אך במועדון מתייחסים בשיא הרצינות לדו"ח שיגיש בסיום העונה וייתכן שגם יהיה שותף לבחירת המאמן הבא. מזרחי התאכזב משחקנים רבים בתקופה הקצרה שאימן ואף אמר לאנשי בית"ר: "היו כאן שני מאמנים מצוינים שבגלל טעויות שנעשו ושחקנים בלי נשמה הלכו הביתה. צריך לוותר על עונה או שתיים כדי לבנות כאן משהו אמיתי להרבה שנים".

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:3/ספורט1

בנוגע לסגל הקבוצה: שני זרים צעירים שחתומים, סנטיאגו אוקמפוס וחלאופילו פלייטר, עשויים לפתוח את האימונים עם הקבוצה ועתידם יוכרע בהתאם להתפתחויות ולדעתו של המאמן הבא. בבית"ר לוקחים בחשבון שייקח זמן לעשות את המהפכה ולמצוא זרים איכותיים, ומתכוונים להתקדם לאט. מבחינת משה חוגג מרקו ינקוביץ' ומתאוסיניו הם נכסים והם יישארו יחד עם ירדן שועה, מה שעשוי להקשות על המאמן הבא.

ניקו אולסק עזב את ישראל כיוון שהוא פצוע ולא יכול לשחק יותר העונה. ינקוביץ' ביקש לעזוב מוקדם, אך בשלב זה הוא לא קיבל אישור לכך. יוסי מזרחי מרוכז בשלב זה כל כולו בקבוצת הנוער והישרדותה בליגת העל, כאשר אביאל זרגרי ימשיך גם אחרי סיום העונה לחזק את הנוער עד שהיא תבטיח את הישארותה, אם אכן תבטיח אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully