וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסון הנרגש הקדיש את שער הניצחון לאביו המנוח: "מקווה שראה"

עודכן לאחרונה: 17.5.2021 / 7:57

הברזילאי הפך לשוער הראשון אי פעם בתולדות ליברפול שמבקיע במסגרת תחרותית: "שמח שעזרתי". קלופ: "אחד ממשחקי העונה". התגובות והמספרים

תקציר ה-1:2 הדרמטי של ליברפול על ווסט ברומיץ'/ספורט1

שחקני ליברפול חגגו ארוכות על כר הדשא לאחר ה-1:2 הדרמטי שהשיגו הערב (ראשון) על ווסט ברומיץ'. המארחת שכבר ירדה ליגה הקשתה מאוד על המייטי רדס וכמעט סחטה ממנה 1:1 - שהיה מסיים לגמרי את סיכוייה של האלופה היוצאת לסיים ברביעייה הראשונה - אז אז הגיע הרגע הגדול של אליסון בקר. השוער הברזילאי קיבל אישור ממאמנו יורגן קלופ להצטרף לחבריו ולעלות לרחבת היריבה והצליח לנגוח את שער הניצחון של האורחת בדקה האחרונה של תוספת הזמן.

אליסון הפך להיות השוער הראשון שכובש שער במסגרת תחרותית עבור ליברפול בכל 129 שנות קיומיה. בנוסף, הצטרף הברזילאי לעוד שישה שוערים שכבשו לאורך ההיסטוריה של הפרמיירליג, והראשון אי פעם שעושה זאת בנגיחה. בנוסף, מדובר בשער הניצחון ה-38 של ליברפול בפרמיירליג, יותר מכל קבוצה בהיסטוריה של הליגה.

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, סאדיו מאנה. רויטרס
השילוב ביניהם סידר לליברפול כבר 22 שערים. מאנה וסלאח/רויטרס

מספרים

* השילוב בין מוחמד סלאח וסדיו מאנה הוליד שער מספר 22 בכל המסגרות. רק השילוב בין סלאח לבין פירמינו (28) הוביל ליותר שערים עבור ליברפול תחת יורגן קלופ.

* שער הניצחון של אליסון היה הראשון אי פעם שמובקע על ידי שוער עבור ליברפול בכל 129 שנות קיומה (הוקמה ב-1892).

* אליסון הוא השוער השישי שכובש בכל ההיסטוריה של הפרמיירליג, והראשון אי פעם שעושה זאת בראש בתחרות זו.

* השער שכבש הברזילאי הוא שער הניצחון ה-38 שמובקע בתוספת הזמן עבור ליברפול בפרמיירליג, הכי הרבה בליגה מאז הוקמה.

אליסון שוער ליברפול חוגג עם רוברטו פירמינו וטרנט אלכסנדר ארנולד. רויטרס
"מקווה שלא אצטרך לעלות יותר מידי בשביל להבקיע שער ניצחון". אליסון/רויטרס

תגובות

גיבור הרגע, אליסון, הקדיש את השער לאביו המנוח שטבע למוות בפברואר האחרון: "אני מקווה שהוא ראה אותי מלמעלה. אני משוכנע שהוא חוגג כשאלוהים לצדו". השוער גם התלוצץ לאחר מכן: "אני מקווה שלא אצטרך לעלות יותר מידי פעמים כדי לכבוש שער ניצחון עבור הקבוצה שלי".

הברזילאי הסביר את ההישג: "אני חושב שזה אחד השערים היפים ביותר שהבקעתי", אמר השוער הנרגש, רגע לפני שהזכירו לו שזה שערו היחיד בקריירה. "אוקיי", השיב. "אם כך אז מדובר בשער הכי יפה שכבשתי. אני נרגש מאוד. החודש האחרון המשפחה שלי ואני עברנו הרבה, אבל הכדורגל כל חיי. שיחקתי עם אבא שלי מאז שאני זוכר את עצמי".

אליסון התייחס גם לעונה הקשה שעברה על ליברפול: "לפעמים אתה נלחם והדברים פשוט לא קורים כמו שאתה רוצה. אני שמח מאוד שעזרתי לקבוצה בגלל שאנחנו נלחמים ביחד ויש לנו מטרה חשוב מאוד להשיג - ליגת האלופות. אני לא יכול להיות יותר שמח ממה שאני כרגע".

מאמן ליברפול יורגן קלופ התייחס גם הוא למשחק: "אני חושב שהמילה שמתאימה לתאר את המשחק הזה היא 'וואו'. זה היה משחק נהדר. עד כה אני חושב שהוא אחד ממשחקי העונה. אני מקווה שיש בנו עוד בשביל עוד אחד. לנצח בצורה הזו זה מאוד מיוחד. אני שמח מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully