וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי, מסימיליאנו אלגרי, ראול: מי יחליף את זינדין זידאן בריאל מדריד?

בספרד ובאיטליה מדווחים שאחד מהשלושה עשוי להיות זה שיעמוד על הקווים בבירת ספרד בעונה הבאה. זידאן: "איך אני יכול להגיד לשחקנים שלי בשלב כזה שאני עוזב?"

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לא תלויים בעצמם. זידאן/רויטרס

ריאל מדריד ניצחה אמש (ראשון) 0:1 את אתלטיק בילבאו בזכות שער של נאצ'ו בדקה ה-68. הבלאנקוס הותירו לעצמם סיכוי לזכות באליפות, אבל יצטרכו לנצח במחזור האחרון את ויאריאל ולקוות שאתלטיקו מדריד לא תנצח את ריאל ויאדוליד החלשה בחוץ אחרת הם לא ישמרו על התואר.

בינתיים, בספרד ובאיטליה מדווחים שישנם שלושה מועמדים מובילים להחליף את זינדין זידאן על הקווים בעונה הבאה - קרלו אנצ'לוטי, מסמילאנו אלגרי וראול, כשעדיין לא ברור מי מהם זוכה לעדיפות בהנהלת המועדון.

זידאן שלא צפוי להמשיך אמר לאחר הניצחון: "איך אני יכול להגיד לשחקנים שלי שאני עוזב בשלב כזה של העונה? ידענו שהליגה תוכרע במחזור האחרון של העונה וזה כל מה שאני מרוכז בו כרגע. אחרי זה נדבר על העתיד שלי והכול". על נאצ'ו אמר הצרפתי: "הוא חייב לסיים את הקריירה שלו במדריד, ההופעות שלו מדברות בשם עצמן. מגיע לו להיות פה".

זינדין זידאן עם ראול. Denis Doyle, AP
יחזור לבירת ספרד? ראול עם זידאן/AP, Denis Doyle

כובש שער הניצחון של ריאל נאצ'ו אמר אחרי המשחק: "יש לנו עוד משחק אחד כדי לנסות ולזכות בתואר. במחצית דיברנו על זה שאנחנו חייבים לנצח. אני שמח על השער הראשון שלי העונה, אנחנו חייבים לנצח עד הסוף. אנחנו לא תלויים בעצמנו, אבל ננסה לעשות כל מה שאנחנו יכולים".

עוד בוואלה!

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 1:2 את אוסאסונה ונותרה בפסגה, 0:1 לריאל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully