וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה על לואיס סוארס: "מי עוד יכול לכבוש שער כזה?"

עודכן לאחרונה: 17.5.2021 / 10:07

מאמן אתלטיקו מדריד הרעיף מחמאות על החלוץ ("יוצא מהכלל") ודיבר על החשיבות של "פסק הזמן". גם בתקשורת הספרדית היללו, סוארס: "ידעתי שהמוטו של אתלטיקו הוא לסבול - אבל לא חשבתי שעד כדי כך"

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים עם לואיס סוארס. רויטרס
נוגעת באליפות. אתלטיקו חוגגת עם סוארס/רויטרס

בדיוק בשביל רגעים כאלה החתימה אתלטיקו מדריד את לואיס סוארס בקיץ שעבר. ברצלונה ויתרה על החלוץ הוותיק שלה משום שחשבה שהוא כבר מעבר לשיא - אמש (ראשון) היא יצאה רשמית ממירוץ האליפות, בעוד האורוגוואי בן ה-34 כבש את שער הניצחון של אתלטיקו מדריד, שכמעט נוגעת באליפות. סוארס השלים מהפך בדקה ה-88 וקבע 1:2 על אסאסונה, וכעת הכול תלוי בקולצ'ונרוס: למחזור הסיום מול ריאל ויאדוליד הם יגיעו עם שתי נקודות יתרון על ריאל מדריד, שתארח את ויאריאל ותהיה חייב לייחל למעידה של דייגו סימאונה ושחקניו. הערב הם כבר הוכיחו אופי של אלופה - האם יעשו זאת שוב ביום ראשון הבא?

גורלה של אתלטיקו, כאמור, ברגליה: ניצחון בעוד שבוע - והיא אלופה בפעם ה-11 בתולדותיה, והראשונה מאז 2013/14. תיקו עלול שלא להספיק, שכן לריאל מדריד יש יתרון בקרב הראש-בראש, ובמקרה של ניצחון על ויאריאל, התואר יילך דווקא לזינדין זידאן.

"מה ברצלונה חשבה לעצמה?" נכתב ב"מארקה" עם תום המשחק. "הרצון לבנות מחדש ברור - אבל להעניק ליריבה הישירה חלוץ ברמה עולמית... הוא הופיע בדיוק ברגע המכריע כדי להעניק לאתלטיקו יתרון גדול לקראת מחזור הסיום".

החלוץ עצמו צייץ: "קדימה! מאמץ גדול מכל הצוות, צעד אחד נוסף אל עבר המטרה". לאחר מכן הוסיף: "כולם תמיד אמרו לי שהמוטו של אתלטיקו הוא לסבול, אבל לא ידעתי שעד כדי כך. יש פה מאמץ והקרבה קבוצתית, כל כך הרבה אנשים עובדים כדי שהמועדון הזה יעמוד במטרות. החמצנו כל כך הרבה, בעיקר אני, אבל כדי לזכות באליפות צריך לסבול. היתה לנו סבלנות, ועכשיו צריך לנצח את ויאדוליד - המשחק הכי חשוב של העונה".

מריו הרמוסו הוסיף: "קשה לתאר את זה, פיגרנו 1:0, דברים הלכו לא כמו שצריך, אבל זו אתלטיקו מדריד - פשוט צריך לחוות את זה כדי להבין".

דייגו סימאונה התמוגג מהקבוצה שלו וטען: "היינו מודאגים אך ורק מהמשחק שלנו, בסופו של דבר היינו מדויקים. זה תענוג, כי זה משקף עבודה של עונה שלמה, עברנו רגעים קשים מאוד. נשארנו מאוחדים כקבוצה, וזה משהו שעשינו כל העונה. כעת ננוח כדי להגיע רעננים מול ויאדוליד, קבוצה שתהיה חייבת לנצח. אמרתי לשחקנים שלי אחרי שפיגרנו 1:0 שקודם כל צריך להשוות, ואחר כך ננצח. זה היה משחק מצוין שלנו, הגענו להמון מצבים ולא היה לנו מזל עד השערים. לואיס סוארס יוצא מהכלל, הוא בא כדי להוכיח כמה טוב הוא. הוא תמיד עובד, תמיד אכפת לו. מי עוד יכול לכבוש שער כזה חוץ ממנו?".

"ידעתי שאם נכבוש שער שוויון, ננצח, וזה בדיוק מה שאמרתי לשחקנים בהפסקת השתייה", הוסיף סימאונה, כשהתייחס להפסקת השתייה שזכתה לכינוי "פסק זמן" בתקשורת הספרדית, לאחריה חזרה אתלטיקו, הפכה את התוצאה וניצחה. "אמרתי לחניכים שלי שזה הכול או כלום, שזה הרגע הגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully