וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאן בויד חתם בהפועל ירושלים, מקאלום: "הראש לא בכדורסל"

עודכן לאחרונה: 17.5.2021 / 11:40

הפורוורד של קרית אתא, שעל צירופו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הצטרף לאדומים, התמקם בבירה ויחל להתאמן לקראת חזרת הליגה. הגארד שעוזב התראיין בארצות הברית: "אף אחד לא באמת ישן, רוצים לחזור למשפחות"

ג'וליאן בויד שחקן אליצור קרית אתא. מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
חתם. בויד/אתר רשמי, מנהלת הליגה הלאומית

המצב הביטחוני בישראל ממשיך להיות לא רגוע, ובעוד שחקנים מסוימים כבר עזבו את ליגת העל בכדורסל בדרכם חזרה לארצות הברית, אחרים נמצאים בישראל. הפועל ירושלים היא הראשונה להגיב לעזיבות כשהחתימה את הפורוורד ג'וליאן בויד ששיחק עד לאחרונה באליצור קרית אתא שהודחה ברבע גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית. את המהלך פרסמנו לראשונה אתמול. בויד התמקם כבר בדירה בירושלים ויערוך אימון ראשון עם הקבוצה.

בויד (31, 2.01) מחזיק בסיפור חיים מדהים. הוא היה שחקן מכללות מצטיין במדי אוניברסיטת LIU ברוקלין, אלא שבשנתו האחרונה במכללות נפצע כשקרע את הרצועה הצולבת, כשקודם לכן סבל מבעיות לב. הוא קיבל הזדמנות נוספת לחזור לשחק לשנה שישית, אך קרע פעם נוספת את הרצועה הצולבת, וכשניסה לחזור בפעם השלישית שוב נפצע.

האדומים מחכים להכרעות מנהלת הליגה לגבי המשך העונה ביום שלישי הקרוב, לפני שידעו האם הם צריכים לרדת לאילת לבועה. אחד השחקנים שלא ימשיך בירושלים הוא ריי מקאלום שעזב עם חבריו במוצאי שבת, אך צפוי לעשות זאת. מקאלום התראיין השבוע לעמוד האינסטגרם סוויש קולצ'ר וסיפר על המצב בישראל מהזווית שלו.

"לפני כמה ימים החלו ליפול טילים על כל המדינה, זה כמו מלחמה קטנה שמתרחשת בין ישראל לבין מדינה שנקראת עזה", סיפר מקאלום, "זה מחמיר בכל יום, אנחנו נמצאים באמצע של זה, מנסים להבין מה קורה יום אחרי יום. כולם מכירים את תל אביב, יש הרבה בלגן שם, שום דבר לא קורה שם בדרך כלל. כמה מהקבוצות מתאמנות, הפועל תל אביב התאמנה וטילים עפו לכיוון האולם שלה תוך כדי האימון. זה לא נורמלי, רואים את הטילים ביום ובלילה, ומצפים מאיתנו לשחק. הדבר האחרון שבראש שלנו זה לשחק כדורסל. כולם באו כאן כדי לשחק כדורסל, אבל זה קשה עכשיו, אף אחד לא ישן באמת עם הסירנות שיש בלילה, אנשים רוצים לדאוג לביטחון שלהם ולהגיע הביתה למשפחות שלהם".

על החוויה האישית שלו אמר מקאלום: "ביום שהכל התחיל היה לנו אימון, אני בירושלים, שום דבר לא מגיע לכאן בדרך כלל. אני במקלחת אחרי אימון והחברים הישראלים שלי לקבוצה באים בצעקות, צריכים ללכת למקלט, חשבתי שצוחקים עליי ואז שמעתי את הסירנה. כולם חשבו שאני צוחק גם. באימון הלכנו למקלט לרבע שעה בערך".

הגארד האמריקאי הגיע לירושלים לפני כמה חודשים אחרי שאת העונה שעברה העביר בסין בדיוק כשהקורונה פרצה: "כולם אומרים לי - שנה שעברה התמודדת עם הקורונה ועכשיו אתה נקלע לאש. זאת הייתה שנה מטורפת, הייתי בשנגחאי, והקורונה הכתה משום מקום, זו לא סיטואציה דומה, לא ידענו מה קורה וחזרנו הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully