וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה ביטלה את היורדת השנייה, ליגת העל תגדל ל-14 קבוצות

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 14:31

בעקבות המצב הבטחוני והעזיבה של זרים בפלייאוף התחתון החליטו במנהלת להוריד רק קבוצה אחת מחשש לאובדן ספורטיביות, אך מספר חברי דירקטוריון מתנגדים. קבוצות יוכלו לצרף זרים במקום זרים שעזבו. ההחלטה לגבי הבועה באילת תיפול רק ביום שלישי. גמר הגביע ייערך ב-27.5

שחקן מכבי חיפה דונטה סמית' עם רומן סורקין. ., אודי ציטיאט
ניצלו מירידה בעקבות ההחלטה? שחקני מכבי חיפה/אודי ציטיאט, .

דירקטוריון מנהלת ליגת העל שהתכנס היום (ראשון) החליט לבטל את היורדת השנייה מליגת העל בעקבות גל העזיבות של זרים מליגת העל. המשמעות היא כי רק עירוני נהריה תרד לליגה הלאומית, ואילו בני הרצליה ומכבי חיפה שנלחמו עד הירידה ישארו בליגה לעונה נוספת. בעונה הבאה תמנה ליגת העל 14 קבוצות, וככל הנראה 3 קבוצות ירדו מליגת העל לליגה השנייה בתום עונת 2021/22.

מה שהוביל להחלטה היא העובדה כי כמה זרים עזבו את קבוצותיהם המשחקות בפלייאוף התחתון במה שיכול להוביל בסופו של דבר להשפעה לא ספורטיבית על זהות היורדת השנייה. כתוצאה מכך הוחלט להקפיא את היורדת השנייה.

בנוסף אישר הדירקטוריון כי קבוצות שאיבדו שחקנים זרים יוכלו להחתים שחקנים זרים מחוץ לליגת העל אם ירצו בכך. מאחר והנושא מאוד מורכב, הקבוצות יוכלו לצרף רק שחקנים מהליגה הלאומית שסיימו את העונה, ומספר קבוצות החלו בשיחות מול שחקני הליגה הלאומית. הדירקטוריון יתכנס ביום שלישי הקרוב פעם נוספת כדי להכריע האם הבועה באילת תצא לדרך ביום רביעי או לא, לפי ההתפתחויות במצב הבטחוני.

אלא שזה לא סוף פסוק. מספר חברי דירקטוריון מנהלת הליגה דורשים לקיים הצבעה מחדש על נושא 2 היורדות בישיבה ביום שלישי מאחר והעניין סוכם ללא הצבעה, ועל פי הבנה שהוא מוסכם על רוב חברי הדירקטוריון. במנהלת חוששים מפארסה של ביטול ההחלטה שרק סוכמה היום, ובמהלך החג צפויות שיחות בעניין.

שחקן מכבי ראשון לציון ג'רמי פארגו מול שחקן מכבי תל אביב סנדי כהן. דני מרון
ייפגשו בגמר ב-27.5 בחולון. פארגו מול סנדי כהן/דני מרון

‏בנוסף, נקבע שגמר גביע המדינה יתקיים ביום חמישי 27.5 בשעה 20.45 בהיכל טוטו חולון. הגמר בין ראשון לציון למכבי תל אביב יהיה במתכונת זהה לזה שהיה אמור להתקיים ב-13.5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully