וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים של בני הרצליה בדרך לעזיבה, המנהלת תבטל את היורדת השנייה?

15.5.2021 / 8:14

בקבוצה חוששים ששחקן או שניים יצטרפו אל טרל פארקס שעוזב והקבוצה תופיע בסגל לא תחרותי לסיום העונה. במקרה כזה ייתכן שהליגה תגדל בעונה הבאה ל-14 קבוצות עם שלוש יורדות

שרון דרוקר מאמן בני הרצליה. אודי ציטיאט
בבעיה. דרוקר/אודי ציטיאט

בעוד החמאס המשיך לירות על ערי הדרום גם במהלך הלילה (בין שישי לשבת) מחכים בליגת העל בכדורסל להתפתחויות חיוביות בזמן שהם מתארגנים לעבר הבועה שהוכרזה אתמול באילת. הפועל באר שבע תהיה הקבוצה הראשונה שתחנוך את האימונים בעיר הדרומית, כשתרד היום דרומה כדי להעניק קצת שקט לזרים שבחרו כן להישאר.

שתי שאלות נשארו פתוחות בסיום ישיבת מנהלת הליגה - שאלת היורדת השנייה והאם קבוצות שיאבדו שחקנים זרים יוכלו להחתים שחקנים אחרים במקומם. לוואלה! ספורט נודע כי בבני הרצליה, אחת משתי קבוצות שעוד נלחמות על מקומן בליגה לקראת העונה הבאה יחד עם מכבי חיפה, קיים בלאגן לא קטן. טרל פארקס הודיע כי יעזוב את הקבוצה, וגם עבדול גאדי ואלייז'ה תומאס שוקלים את המשך דרכם. בהרצליה חוששים כי לא יוכלו להעמיד סגל ראוי לקראת ארבעת המשחקים שנותרו להם בבית התחתון, במה שעלול לעלות להם במקום בליגה.

חברי דירקטוריון שונים סיפרו במהלך היממה שעברה מאז הישיבה כי אם יווצר מצב אמיתי בו הירידה תוכרע בגלל עזיבה של זרים עקב המצב, ישקל בכובד ראש לוותר על היורדת השנייה מליגת העל ולהעלות חד פעמית את מספר הקבוצות בליגה בעונה הבאה ל-14. אם אכן מספר הקבוצות יעלה ל-14, בעונה הבאה צפויות להיות 3 יורדות מהליגה הראשונה.

בנוגע לצירוף שחקנים זרים בשל עזיבה של שחקנים צפויים בדירקטוריון להכריע היום בשאלה. במנהלת לא רצו לדון בנושא במהלך הישיבה אתמול עד שלא יתבהר המצב, אך לאור המצב בהפועל ירושלים ובקבוצות שונות, ייתכן מאוד שיאשרו היום תוספת של לפחות שחקן זר אחד לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully