וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "קרי ראוי לזכות ב-MVP, אבל אני לא מאמין שזה יקרה"

עודכן לאחרונה: 17.5.2021 / 9:57

כוכב הלייקרס החמיא לגארד גולדן סטייט לפני המפגש ביניהם בפליי-אין: "הוכיח שהוא גדול בהרבה ממה שחשבו". קרי: "נרגש לשחק מול לברון"

תקופה לא פשוטה עוברת על אוהדי לוס אנג'לס לייקרס, שחוו הלילה (בין ראשון לשני) אכזבה נוספת, אחרי שנקבע כי האלופה תשחק בפליי-אין ולא ישירות בפלייאוף. בעקבות הניצחון של פורטלנד על דנבר, ירדו הלייקרס בתום העונה הסדירה שננעלה הלילה למקום השביעי המוביל לפליי-אין, שם יפגשו את גולדן סטייט הקשוחה. אם זה לא מספיק, בשניות הסיום בניצחון על ניו אורלינס הלילה, לברון שוב חש בכאבים בקרסול שגרם לו להחמיץ לא מעט משחקים העונה.

לברון ג'יימס אנתוני דייויס שחקני לוס אנג'לס לייקרס. AP
איזה קרב מחכה לנו. לברון ודייויס/AP

"עיקמתי קצת את הקרסול. דרכתי על ניקייל אלכסנדר ווקר בירידה מלייאפ, אבל אהיה בסדר", הודה לברון שהתייחס בסיום למרוץ לתואר ה-MVP: "לדעתי סטף קרי צריך להיות זה שזוכה בתואר. לפני פתיחת העונה אף אחד לא ספר אותו, טענו שבגלל שקליי נפצע הוא לא יצליח. הוא הוכיח שהוא גדול בהרבה ממה שחשבו. בכל מקרה, למרות שמגיע לו התואר, אני לא מאמין שהוא יזכה בו. נצטרך להתכונן למשחק בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות כי גולדן סטייט קבוצה אדירה עם DNA של אלופה".

"קרי יהיה הראש של הנחש מולנו", הוסיף אנתוני דייויס. "אם נצליח למנוע ממנו לזרוק מחוץ לקשת ולצמצם את ההגעה שלו לקו העונשין, הסיכויים שלנו לנצח יגדלו".

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. Jeff Chiu, AP
מלך הסלים של הליגה. קרי/AP, Jeff Chiu

"פחות מעניין אותי מה אומרים או כותבים", הודה קרי. "מעניין אותי היכולת שלנו כקבוצה, ולא היכולת האישית שלי. אם אני משחק טוב ואנחנו מצליחים, אני מאושר. לברון? אני נרגש לשחק מולו. המשחקים מולו תמיד מתעלים לרמה אחרת, הם אגדיים. זה מוציא מאיתנו אינטנסיביות ואנרגיות אחרות ואני כבר לא יכול לחכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully