וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג על המצב בישראל: "עצוב לראות את החרא הזה מתרחש"

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 16:18

כוכב ברוקלין סירב להתייחס לכדורסל לאחר הניצחון על שיקגו: "זה לא הדבר החשוב לי כרגע, ילדים ותינוקות מתים. אם אתה אנושי, אתה תומך בהפסקת המלחמות"

שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג. /Tony Gutierrez, AP
מתקשה להתרכז בכדורסל. אירווינג/AP, /Tony Gutierrez

ברוקלין נטס תחל בקרוב את המסע שלה אל עבר אליפות היסטורית, אך הראש של קיירי אירווינג נמצא דווקא במזרח התיכון. "לא אשקר לכם, הרבה קורה כרגע בעולם וכדורסל הוא פשוט לא הדבר הכי חשוב לי כרגע", אמר רכז הנטס לעיתונאים האמריקאים לאחר הניצחון על שיקגו. "הרבה דברים קורים מעבר לים, אני מצטער אם לא אתרכז בשאלות שלכם".

אירווינג, שכבר הוכיח לא פעם בעבר שהוא אינו חושש להביע את דעותיו, הוסיף ואמר: "פשוט קורה יותר מדי בעולם כרגע בשביל שאדבר על כדורסל. אני מתמקד בזה רוב הזמן, 24/7, אבל כרגע פשוט קורים יותר מדי דברים. זה עצוב לראות את החרא הזה מתרחש. לא רק בפלסטין, לא רק בישראל, בכל העולם. זה מצער אותי מאוד לראות אפליה של אנשים מכל הגזעים והתרבויות, בהתבסס על הדת שלהם, צבע העור שלהם, האמונה שלהם. זה פשוט עצוב".

"לא משנה לי באיזה צד אתה עומד", הוסיף הרכז שקלע 22 נקודות בניצחון על הבולס, "אם אתה בן אנוש, אז אתה תומך בהפסקת המלחמות. יש הרבה אנשים שמאבדים את חייהם - ילדים, תינוקות, ובזה אני ממוקד כרגע".

כשנשאל כיצד הוא מצליח לשלב בין הכדורסל לדעותיו האישיות, השיב: "זו עבודה. לימדו אותי לשרוד, אני תוצר של הרבה מאוד הקרבה. אסור לפחד להגיד במה אתה מאמין. צריך לעשות מה שאלוהים תכנן שנעשה - להתייחס לכולם עם כבוד, חמלה ואהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully