וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס וובר, בן וואלאס, כריס בוש ופול פירס ייכנסו להיכל התהילה במחזור של 2021

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 18:50

אחרי מחזור איכותי במיוחד שכלל את קובי בריאנט, קווין גארנט וטים דאנקן, גם הכוכבים הפחות נוצצים של שנות האלפיים יקבלו את הכבוד. גם קוקוץ' בפנים וריק קרלייל, ג'יי רייט וביל ראסל כמאמנים

שחקני העבר כריס וובר, בן וואלאס. Duane Burleson, AP
שניהם בפנים. וובר ובן וואלאס/AP, Duane Burleson

לאחר שמחזור 2020 נכנס להיכל התהילה, הוכרזו הערב (ראשון) אנשי הכדורסל שיקבלו את הכבוד במחזור של 2021. השם המסקרן ביותר הוא זה של כריס וובר, שעמד במרכז אינספור דיונים של פרשנים אמריקאים לאורך השנים, באשר להאם הוא ראוי להיכנס להיכל התהילה או לא. לצד כוכב סקרמנטו קינגס לשעבר ניתן למצוא גם את פול פירס, שהפך לאגדה בבוסטון, את כריס בוש שסיים לצערו את קריירת המשחק שלו מוקדם מהצפוי בשל בעיות רפואיות, ואת בן וואלאס, משחקני ההגנה הטובים של שנות האלפיים, שהוליך את דטרויט לאליפות מופלאה. מהאגף הבינלאומי מגיע טוני קוקוץ', שותף מלא לשושלת הגדולה של שיקגו.

ריק קרלייל, שאימן בין היתר את וובר בסקרמנטו הגדולה של תחילת שנות האלפיים, יקבל את הכבוד בין המאמנים, כשלצידו ג'יי רייט, מאמנה של וילאנובה ב-20 השנים האחרונות. גם ביל ראסל, שנבחר להיכל התהילה כשחקן, ייכנס פעם נוספת - הפעם כמאמן. בכדורסל הנשים, ייכנסו יולנדה גריפית' ולורן ג'קסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully