וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפ.ס.וו יתנו לזהבי חופש לבחור: "לפני הכול, אנחנו רוצים להקשיב לו ולמשפחתו"

במועדון יאפשרו לישראלי להיעדר משני המשחקים שנותרו: "שיעשה מה שחכם עבור משפחתו". שחקנים בקבוצה הביעו תמיכה בפלסטינים

מרשל חוצ'יי מומחה אבטחה הולנדי בריאיון על השוד בבית משפחת זהבי/מורן זליקוביץ'

ערן זהבי ומשפחתו עדיין מנסים להתאושש מהאירוע הטראומתי שפקד אותם והפריצה האלימה לבית המשפחה בזמן המשחק של הקבוצה נגד ווילם ביום ראשון. זהבי קיבל שחרור משני מחזורי הסיום של העונה כדי להיות עם משפחתו, אך החליט להישאר ולסיים את העונה עם קבוצתו, שעדיין נמצאת במאבק עם אלקמאר על המקום השני בליגה אחרי אייאקס.

שוד בביתו של ערן זהבי. מתוך יוטיוב, צילום מסך
יחמיץ את המשחקים הקריטיים שנותרו בליגה? זהבי/צילום מסך, מתוך יוטיוב

טון גרבראנדס, אחד מחברי ההנהלה של פ.ס.וו, התייחס אמש למקרה של זהבי ואמר בריאיון ל"טלחרף": "זה פשוט נורא, חוויה טראומתית. לפני הכול, אנחנו רוצים להקשיב לזהבי ומשפחתו, איך הם מתמודדים עם הסיטואציה הזו".

ג'ון דה יונג המנהל הטכני של הקבוצה והמנג'ר באס רורבה ביקרו בביתו של זהבי כדי לנסות לסייע לו וגרבראנדס אמר: "יש לנו שני משחקי ליגה בהמשך, אבל זהבי יעשה מה שחכם לעשות עבור המשפחה שלו. נשוחח איתו והוא יחליט מה לעשות. ביום שני כולם קיבלו מנוחה ויום הפסקה".

מעבר לכך, בפ.ס.וו שוקלים לערוך שיחה עם יתר השחקנים בעקבות המקרה, שהתרחש בכלל באמסטרדם שם גר זהבי. פ.ס.וו תסיים את העונה עם משחקים נגד זוולה ותתארח אצל אוטרכט שלושה ימים לאחר מכן. המשחקים חשובים מאוד לפ.ס.וו שחייבת לסיים במקום השני כדי לשחק במוקדמות האלופות.

גם ראשת העיר התייחסה למקרה של זהבי

פמקה האלסמה, ראשת עיריית אמסטרדם, פרסמה פוסט באינטגרם שבו היא הביעה צער ואמפטיה עם המקרה של זהבי כשכתבה: "זהבי ומשפחתו היו קורבנות לשוד אלים. העיר שלנו צריכה להיות מהנה ומוגנת גם לאנשים שאינם הולנדים. זה נורא להיות קורבן לשוד כזה. המשטרה חוקרת את המקרה ובשם העיר, אני מביעה את הסולידריות שלי איתם".

שחקן העבר רנה ואן דר חייפ, שרשם 15 הופעות במדי נבחרת הולנד בשנות השמונים, בעצמו נשדד בשנה שעברה. בפודקאסט שפורסם היום בהולנד שם חלק מהאשמה דווקא על שי זהבי: "אני מסתכל על האינסטגרם של אשתו של ערן, היא עונדת שעון רולקס של 40 אלף יורו בתמונות. אל תעשי את זה".

ואן דר חייפ הוסיף ואמר: "השודדים יודעים שכבר יש להם לקוחות לשעונים הללו, הם יודעים בדיוק בשביל מה הם נכנסים. האישה הזאת אוהבת להראות את השעונים שלה, אבל אל תעשי זאת באינסטגרם".

ברטוס הולקמה, שוער העבר ההולנדי של קמבור, ביקר גם את המועדונים שלדעתו לא עושים מספיק בנושא אבטחת השחקנים. הולקמה אמר: "מועדונים חייבים לעבוד בשיתוף פעולה עם המשטרה כדי למצוא פיתרון איך להילחם בזה. ההנהלות חייבות לדבר גם עם חברות אבטחה פרטיות. המועדונים לא עושים מספיק בנושא. יש הרבה מקרי שוד שאנשים אפילו לא מודעים אליהם, חייבים לעשות יותר כדי למנוע אותם".

שחקני פ.ס.וו איינדהובן מביעים הזדהות עם פלסטין. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
שחקני פ.ס.וו תומכים בפלסטינים/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
שחקני פ.ס.וו איינדהובן מביעים הזדהות עם פלסטין. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
שחקני פ.ס.וו איינדהובן מביעים הזדהות עם פלסטין/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
שחקני פ.ס.וו איינדהובן מביעים הזדהות עם פלסטין. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הסטורי של גקפו/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
שחקני פ.ס.וו איינדהובן מביעים הזדהות עם פלסטין. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
ג'ורדן טזה/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
שחקני פ.ס.וו איינדהובן מביעים הזדהות עם פלסטין. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הסטורי של דומפריס/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
שחקני פ.ס.וו איינדהובן מביעים הזדהות עם פלסטין. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
ג'וואד אל יאמיק מוויאדוליד גם מביע תמיכה/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

"אתמול אני ומשפחתי עברנו מקרה מזעזע של שוד ותקיפה במקום שאמור להיות עבורנו הכי בטוח בעולם - הבית שלנו", כתבה אמש שי זהבי. "עברו עלינו שעות קשות ואנחנו צריכים רגע לעכל. חשוב לי לציין שלא הרימו יד על הילדים והם בסדר גמור, פיזית. נפשית, אנחנו כולנו נצטרף לעבוד יחד ולעבור את זה בצורה הטובה ביותר. אני מודה לכולם מקרב לב על הדאגה ועל הרצון לעזור, זה מחמם את הלב".

בתוך כך שחקנים רבים מקבוצתו של זהבי, פ.ס.וו איינדהובן, העלו היום סטורי באינסטגרם בו הביעו תמיכה בפלסטינים. בין השחקנים ניתן למצוא כמה בכירים כמו מוחמד איהטארן, נוני טריסטן מאדווקה, דנזל דומפריס, ג'ורדן טזה, קודי גקפו. גם חברו של שון וייסמן מריאל ויאדוליד ג'וואד אל יאמיק הביע תמיכה בפלסטינים דרך הסטורי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully