וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבת שלי נתנה להם מים, מעולם לא ראינו דבר כזה כאן": שליחת וואלה! לאמסטרדם

מורן זליקוביץ', אמסטרדם

10.5.2021 / 15:15

השוד המזעזע בבית משפחתו של ערן זהבי הסעיר את שכניו, ובמהלך היום הבית שהותקף אתמול נותר ללא אבטחה: "הילדים שלהם היו נסערים ובכו, זה לא מקרה אופייני בכלל לא להולנד ובטח לא לשכונה"

צפו בדיווח של שליחת וואלה! לאמסטרדם מביתו של ערן זהבי במאי 2021/מורן זליקוביץ'

סערת השוד האלים בביתו של ערן זהבי באמסטרדם ממשיכה להעסיק גם היום (שני) את התקשורת בהולנד. אחרי העדות במשטרה, הרגעת הקרובים והתודות למברכים הרבים מאז המקרה, שהו היום זהבי ומשפחתו בביתם אחרי שזכה לאבטחה רק במהלך הלילה, מחשש לפגיעה נוספת.

פום וולף, אחד משכניו של זהבי, אמר לוואלה! ספורט: "אני גר כאן 25 שנה, ומעולם לא ראיתי כאן דבר כזה. הכדורגלן הזה גר כאן כבר חודשיים, ואתמול היה מקרה איום. הוא נסע למשחק, ואשתו וילדיו הותקפו בהיעדרו. הם שמו סרט הדבקה על פניהם, גם על האישה. ואז ראיתי חמש ניידות משטרה מגיעות, ואז כל השכונה היתה כמרחקה. הבת שלי הביאה מים לילדים שלהם, שהיו נסערים ובכו. אחר כך השוטרים תישאלו את אשתו מחוץ לבית"

"אני לא מכיר את המשפחה שלהם", הוסיף וולף. "ידעתי רק שהוא שחקן כדורגל מפורסם בנבחרת ישראל ובפ.ס.וו איינדהובן, למרות שקיוויתי שהוא יגיע לאייאקס... בדרך כלל זו שכונה שקטה מאוד. היום אני כן מרגיש כאן בטוח, יש כאן המון ניידות משטרה בכל מקום, וגם הרבה עיתונאים".

לשאלה האם יש אפשרות שמדובר במתקפה אנטישמית ענה: "בדרך כלל מקרים כאלה נוגעים לגניבת שעונים יוקרתיים, כמו רולקסים. אולי גם כאן זה המקרה. בשכונה הזו יש הרבה יהודים, והוא שחקן של נבחרת ישראל, אבל אני לא מומחה ולא שוטר".

ליד ביתו של ערן זהבי באמסטרדם עם שוטר. INTER VISUAL STUDIO, אתר רשמי
ביתו של זהבי/אתר רשמי, INTER VISUAL STUDIO

תמיר דותן, חבר בקהילה היהודית בעיר, אמר: "ראיתי אותם הבוקר, הם רק אמרו לי שהם בסדר, והשארתי אותם לנוח. מה שקרה זה מזעזע, זה אירוע מאוד מאוד חריג. עצם זה שיש פה כל כך הרבה התעניינות זה אומר שזה לא בסדר. זה לא אופייני בכלל לא להולנד ובטח לא לשכונה. אני מאוד מקווה שזה לא קשור למשהו לאומני או אנטישמי, אלא רק משהו שקשור לכסף. אני כן יודע שלכל מיני סלבים שחקנים וזמרים פרצו הביתה וגנבו שעונים וכל מיני דברים כאלה. אני מקווה שזה רק זה, ושמח שלא קרה להם שום דבר ושזה הסתכם בכסף".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully