וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינו ראיולה על השוד: "ישנה את התרבות בהולנד, פעם לעבריינים היה קוד"

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 20:20

גם סוכן העל התייחס לשוד האלים בבית משפחת זהבי: "בעבר לא היו פוגעים בנשים וילדים, מדובר בחבורה של כלבים פחדנים"

מרשל חוצ'יי מומחה אבטחה הולנדי בריאיון על השוד בבית משפחת זהבי/מורן זליקוביץ'

מלבד בישראל ובהולנד, השוד האלים בבית משפחת זהבי באמסטרדם הגיע לכותרות גם במקומות נוספים בעולם, כששחקני עבר ופרשנים מתייחסים לנושא בהרחבה. מי שעוד התייחס לאירוע המזעזע הוא סוכן העל מינו ראיולה, המייצג בין היתר את ארלינג הולאנד, פול פוגבה, זלאטן איברהימוביץ' ועוד. "בעבר עבריינים לא היו פועלים בצורה הזו, היה להם קוד והם לא היו פוגעים בנשים וילדים. הם חבורה של כלבים פחדנים. השוד הזה יביא לשינוי בתרבות ההולנדית".

מינו ראיולה סוכן שחקני כדורגל. GettyImages
"פעם לא היו פוגעים בנשים וילדים". ראיולה/GettyImages

זהבי ומשפחתו העבירו את הלילה בביתם באמסטרדם אחרי שקבוצתו פ.ס.וו איינדהובן דאגה לאבטחה שתשהה מסביב לבית כל הלילה. במועדון ההולנדי יקבלו כל החלטה של זהבי ואם ירצה להקדים את שובו לישראל, הם יאפשרו לו זאת. ערן ושי שעברה אתמול את השוד האלים עם הילדים בבית, יחליטו היום האם להשאיר את החזרה לארץ כמתוכנן ליום שני הבא, אחרי שני המשחקים האחרונים העונה מול זוולה בבית ומול אוטכרט בחוץ או להקדים ולנחות בישראל עוד קודם.

במהלך השוד אתמול גזרו הפורצים חלק קטן משערה של זהבי כי חשבו בתחילה שהיא אינה דוברת אמת ולא מספרת להם היכן הרכוש. כשהשתכנעו שהיא סיפקה להם את כל התכשיטים והארנקים, הם לקחו את השלל ועזבו. על פי ההערכות הם שהו בבית 20 דקות. במשטרה טענה זהבי כי להערכתה לא מדובר על שוד שנבע מהיותם ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully