וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר כבר מעבר לשיא, היום אף שחקן לא יכול לנצח לבד משחקים"

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 8:10

דויד ז'ינולה ביקר את ההחלטה להאריך את חוזהו של ניימאר: "ימי פלאטיני ומראדונה תמו, זו טעות להחתים אותו בלי להבטיח את עתיד אמבפה"

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. Dave Thompson, AP
שווה את הכסף? ניימאר/AP, Dave Thompson

למרות הפציעות, ההרחקות והמשחקים הרבים שהוא מחמיץ, ניימאר קיבל חוזה חדש ומשודרג מפריז סן ז'רמן. אלא שהחוזה הזה גרר הרבה ביקורות ואפשר להבין אותן, אחרי שללא אמבפה הפצוע, ניימאר כשל עם פריז מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, וגם לא הספיק לקבוצתו שסיימה ב-1:1 מול ראן בליגה וקירבה מאוד את ליל לעבר אליפות מפתיעה מאוד.

מי שהצטרף למבקרים של ניימאר הוא דויד ז'ינולה, אקס נבחרת צרפת שאמר בריאיון בצרפת: "פעם היה אפשר לנצח משחקים עם שחקן אחד, עם שחקנים כמו פלאטיני ומראדונה, אבל הימים האלו הסתיימו. אי אפשר להחתים את ניימאר בלי להבטיח את הישארותו של אמבפה. ניימאר בן 29, שיאו כבר מאחוריו".

כדורגלן העבר, דויד ז'ינולה. AP
"ניימאר לא יכול לנצח משחקים לבד". ז'ינולה במתקפה/AP

ז'ינולה המשיך לפרגן לאמבפה כשאמר: "אמבפה הוא צעיר, מוכשר ובשיאו. הוא ילד שיש לו פוטנציאל עצום, כרגע הוא רק ב-60 אחוז מהפוטנציאל שלו. היום, כל השחקנים האלו צריכים להבין שהם לא יכולים לזכות בשום דבר אם הם לא מעמידים את עצמם לרשות הקבוצה".

אז עד כמה יש אמת בביקורת של ז'ינולה? הכוכב הברזילאי של פריז סובל מעליות וירידות העונה ובעיקר מפציעות, שגרמו לו להחמיץ 19 משחקים העונה. ניימאר כבש בסך הכול 16 שערים והוסיף 10 ביושלים ב-29 משחקים בכל המסגרות, אבל בחלק האחרון של העונה אמבפה היה זה שהתעלה. אלוף העולם תרם העונה לא פחות מ-37 שערים ב-43 משחקים, כולל 25 שערים רק בליגה ושמונה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully