וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר לוחץ על אמבפה להישאר. בברצלונה טוענים: הוא ניצל אותנו

אחרי הארכת החוזה של הברזילאי, פ.ס.ז' מחכה לאמבפה שעדיין מתלבט: "התרחיש ההגיוני - יעזוב בעוד שנתיים". בבארסה זועמים: נפגשנו עם ניימאר בפריז והוא הודיע לנו שהוא רוצה לחזור - עכשיו מתברר שהוא השתמש בנו

קיליאן אמבפה עם ניימאר שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
לוקח חלק פעיל במסע השכנוע. ניימאר עם אמבפה/רויטרס

אחרי הארכת החוזה של ניימאר, פריז סן ז'רמן מתכוננת למשימה הבאה: להשאיר את קיליאן אמבפה. לפי דיווחים בצרפת, מי שלוקח חלק פעיל במסע השכנועים של הכוכב הצרפתי, הוא ניימאר עצמו.

לפי דיווחים בברזיל, ניימאר נחוש לשכנע את אמבפה להמשיך ורוצה להמשיך לשתף איתו פעולה, בניסיון להביא לפריז את גביע האלופות אחרי שורה של ניסיונות שלא צלחו. "הוא משוכנע שהמועדון יהיה חזק יותר בעונה הבאה, ובונה על חיזוק מאסיבי".

ה"חיזוק המאסיבי" עשוי להגיע מספרד: בצרפת ממשיכים להתעקש שליאו מסי מועמד לפ.ס.ז', וטוענים שגם סרחיו ראמוס עשוי להצטרף מריאל מדריד. לפי העיתונאי הברזילאי מרסלו בצ'לר, להחתמה של מסי אין קשר ישיר להארכת החוזה של אמבפה - ושניהם יוכלו לשחק יחד בקבוצה מבלי שהקבוצה תחרוג מחוקי הפייר פליי או מהמסגרת התקציבית.

לגבי אמבפה, מעריכים בצרפת שהסבירות שיישאר גבוהה, בין היתר בשל הקשיים הפיננסיים של ריאל מדריד, משבר הקורונה שהשפיעה דרמטית על האפשרות שלה להשקיע סכומי עתק, והקנס הגדול שהקבוצה עשויה לספוג מאופ"א בשל חלקה ביוזמת הסופר ליג.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן לאחר חתימה על חוזה עד 2025. פריז סן ז'רמן, אתר רשמי
השתמש בברצלונה לצרכי משא ומתן? ניימאר/אתר רשמי, פריז סן ז'רמן

המאמן רולאן קורביס טען ששמע ממקורביו של אמבפה שהוא מתכנן להישאר - אבל לא לטווח ארוך כמו ניימאר. "ממה שאני שומע, הארכת חוזה של ארבע או חמש שנים היא בלתי אפשרית", אמר הבוקר. "מצד שני, התרחיש הכי סביר הוא שאמבפה יישאר עוד שנתיים בקבוצה, מה שיאפשר לו לרצות את הבעלים ולהגיע למונדיאל בקטאר כשחקן פ.ס.ז'. לא אופתע בכלל אם הוא יעזוב רק אחרי המונדיאל. אני לא יכול לדמיין אותו עוזב לפני שהוא זוכה בליגת האלופות".

ויש גם את הצד של ברצלונה - שלטענתה קיבלה מסרים סותרים מניימאר, והייתה משוכנעת עד הימים האחרונים שיש לה סיכוי להחזיר אותו. לפי תחנת הרדיו הקטלאנית RAC1, נציגים של ברצלונה הגיעו לפריז בחודש שבוע במיוחד כדי לפגוש את ניימאר, ושהו במחיצתו כמעט יום שלם. במהלך הפגישה ניימאר הודיע לברצלונה שהוא רוצה לחזור ולא מאמין בפרוייקט של פ.ס.ז' - מה שהתברר כלא נכון, כמובן.

כעת, לפי הדיווח, "ברצלונה כועסת ומאוכזבת" מההתנהלות של הכוכב הברזילאי, ומרגישה שניצלו אותה והשתמשו בה" כדי למנף את המשא ומתן עם פ.ס.ז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully