וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן הודיעה: ניימאר חתם על חוזה חדש עד 2025

עודכן לאחרונה: 8.5.2021 / 15:55

מועדון הפאר הצרפתי הודיע שהברזילאי חידש את ההסכם. ירוויח כ-30 מיליון יורו לעונה: "שמח מאוד, גדלתי כאן כאדם וככדורגלן"

אחרי חצי יממה של דיווחים ושמועות, פריז סן ז'רמן הודיעה היום (שבת) שניימאר חתם על חוזה חדש עד 2025. הבוקר התקשורת הצרפתית הייתה כמרחקה, אחרי שבאתר הספורט המוביל בצרפת, "לאקיפ" הפופולרי, פרסמו שהברזילאי יחתום עד 2026 חרף הדיבורים הבלתי פוסקים על חזרה אפשרית שלו לברצלונה.

"אני מאריך את ההרפתקה שלי עם פ.ס.ז' בשמחה רבה. אני שמח כאן", אמר ניימאר אחרי החתימה, "זה מקור אמיתי לגאווה להיות חלק מהסגל הזה, לעבוד ביחד עם השחקנים שלצדי ועם המאמן, ולהיות חלק מההיסטוריה של המועדון. אלו דברים שגורמים לי אפילו יותר להאמין בפרויקט הזה. גדלתי כאן כאדם וככדורגלן. אני מאוד שמח להאריך את החוזה שלי ומקווה לזכות בעוד הרבה תארים".

החוזה של ניימאר במספרים:

30 מיליון יורו לעונה
2.5 מיליון יורו לחודש
625 אלף יורו לשבוע
89.2 אלף יורו ליום
3.7 אלף יורו לשעה
62 יורו לדקה


ניימאר הגיע לפריז סן ז'רמן מברצלונה ב-2017, תמורת 222 מיליון יורו, ומאז הספיק לזכות בשלוש אליפויות צרפת ושני גביעים, אך לא הצליח להוביל את קבוצתו לזכייה בתואר הגדול מכולם - ליגת האלופות.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן לאחר חתימה על חוזה עד 2025. פריז סן ז'רמן, אתר רשמי
נשאר בצרפת. ניימאר/אתר רשמי, פריז סן ז'רמן

גם בספרד עסקו הבוקר בחתימה של ניימאר באלופת צרפת, ודיווחו שברצלונה כבר מכינה אלטרנטיבות. "ניימאר היה אופציה מועדפת על ז'ואן לאפורטה, שכעת יצטרך לחשוב על כיוונים נוספים", נכתב ב"ספורט" הקטאלני. "עדיין לא ברור מה יהיה עם ליאונל מסי, שרצה לראות את הברזילאי שב לקאמפ נואו. הוא טרם הודיע אם הוא מאריך חוזה או בוחר לעזוב. נראה שהוא מעדיף להישאר, אך אין בכלל ספק שפריז סן ז'רמן תנסה לפתות אותו בעזרת ניימאר שהחליט להישאר".

ומה בנוגע לאפשרויות נוספות? "נראה שהמועמד המוביל כעת להגיע לברצלונה הוא חלוץ בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד", הוסיפו ב"ספורט". "הוא ללא ספק יהיה חלוץ המוביל באירופה בשנים הקרובות, וברצלונה מעוניינת לצוותו למסי, כדי שילמד מהטוב ביותר. גם האופציה של קיליאן אמבפה, שמסיים חוזה ב-2022, עדיין על הפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully