וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' כבר מתחרטת על ההימור? "ניימאר ופוצ'טינו לא הגיעו למאני טיים"

הברזילאי נובל בהיעדרו של אמבפה, ההישגים של המאמן מתגמדים לעומת אלו של טוכל, ואחרי שהאליפות ככל הנראה ברחה, בצרפת כבר תוהים: "האם פ.ס.ז' שמה את הביצים בסל הנכון?"

ניימאר, פריז סן ז'רמן. David Vincent, AP
כשהוא היה בחוץ, אמבפה הצליח לסחוב את פ.ס.ז' על הכתפיים. וההפך? ניימאר/AP, David Vincent

פריז סן ז'רמן בדרך לאבד את האליפות אחרי שלוש שנים. המיליארדרים מהבירה סיימו אמש (ראשון) ב-1:1 מאכזב עם ראן ונותרה מרחק שלוש נקודות מליל המוליכה, לה נותרו שני משחקים נוחים עד לסיום העונה.

ניימאר כבש בפנדל מפוקפק, אבל גיארסי קבע חלוקת נקודות שהמחישו שוב את הבעיות בפ.ס.ז', והעמיקו את התהיות בנוגע לכוכב הברזילאי שרק השבוע האריך את חוזהו עד 2026, בסכום כולל שיכול להאמיר ליותר ממיליארד יורו כולל בונוסים. ניימאר מתקשה מאוד לקחת את הקבוצה על הגב בהיעדרו של קיליאן אמבפה הפצוע.

"זה האיש ששילמו עליו מיליארדים? איך הוא מרשה לעצמו להגיע למשחק כזה ולספק כזו יכולת מרושלת? הייתכן ששחקן במחיר כזה לא יגיע ל-10 שערים בעונה?", תהו ברשת RMC למחרת התיקו.

מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו מאוכזב. Dave Thompson, AP
ההישגים של טוכל בצ'לסי לא עוזרים לו. פוצ'טינו/AP, Dave Thompson

גם ההימור על מאוריסיו פוצ'טינו שהגיע באמצע העונה, נראה כבר חשוד. פוצ'טינו החליף בתפקיד את תומאס טוכל, ובזמן שקודמו בתפקיד פורח בצ'לסי, מנצח שוב ושוב את המאמנים הבכירים בעולם והצעיד את הבלוז לגמר ליגת האלופות, הארגנטינאי מתקשה להותיר חותם.

"לא ניימאר ולא פוצ'טינו הגיעו למאני טיים, וזה מתחיל להדאיג", ציינו ב-RMC. "לא מוקדם לתהות האם פ.ס.ז' שמה את הביצים בסל הנכון, ולשאול האם אמבפה לא חשוב יותר מניימאר, או האם היה כדאי לוותר על טוכל בשביל פוצ'טינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully