וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב ביקרו את ואן לוון, שמתעקש: "אנחנו יותר טובים ממכבי חיפה"

10.5.2021 / 6:31

ההולנדי רוצה להמשיך על הקווים בעונה הבאה, אבל גולדהאר מתמהמה וגם התגובה האיטית שלו במחצית השנייה במשחק העונה לא מוסיפה לו נקודות. בסיום הבהיר: "לא האשמתי את השחקנים". סבוריט בספק לחצי הגמר, גם גולסה סובל מפציעה, אבל טיבי עדיין אופטימי

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

תסכול גדול במכבי תל אביב אחרי התיקו 2:2 אמש (ראשון) מול מכבי חיפה שמחסל כמעט באופן סופי את סיכויי האליפות השלישית ברציפות של האלופה. במשך דקות ארוכות ישבו השחקנים בסיום המשחק בחדר ההלבשה בבלומפילד והתקשו להבין כיצד איבדו בקלות כה מקוממת יתרון בן שני שערים אותו השיגו בפתיחת המשחק וגם לא הצליחו למצוא הסבר לכך שבמחצית השנייה במשך דקות ארוכות בהן מכבי תל אביב נראתה טוב יותר, היא לא הצליחה לכבוש את השער השלישי, לנצח את המשחק ולהשאיר לעצמה סיכוי לצלחת.

המאמן פטריק ואן לוון שממשיך לגמגם עם הקבוצה בפלייאוף, ספג גם חצי ביקורת אמש על כך שלא הכניס עוד כלים התקפיים בשלב יותר מוקדם של המחצית השנייה.

היו גם כאלה מנגד שטענו כי ואן לוון לא יכול היה לסייע אל מול הטעויות של השחקנים בספיגת השערים. המאמן הגיע אמש למסיבת העיתונאים וראשית התבקש להתייחס לדברים שאמר בטלוויזיה מיד לאחר המשחק בהם הוא צוטט כאומר שצריך לשאול את השחקנים מדוע מכבי תל אביב לא ניצחה את המשחק. דבריו מיד אחרי המשחק יצרו תחושה לפיה המאמן מפיל את התיק על שחקניו.

"ממש לא האשמתי את השחקנים שלי", הבהיר ואן לוון כשעה אחרי המשחק. "אני לא משתמש במילים כמו אשמה ובטח לא כלפי השחקנים שלי שעשו כזה מסע כדי להדביק את הפער ממכבי חיפה שהיה עד שהגעתי. יכול להיות שהמאמץ הגדול שעשינו כדי לחזור למירוץ האליפות, משפיע עלינו כעת כי בדקות רבות במשחקים, אנחנו חסרי אנרגיה".

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
אחראי לתיקו? תלוי את מי שואלים. ואן לוון/אריאל שלום

עיקרי הדברים

  • פטריק ואן לוון ספג ביקורת אחרי התיקו של מכבי תל אביב, גולדהאר ממשיך להתמהמה בנוגע עתידו
  • לצד הביקורת על המאמן, היה בקבוצה גם מי שהאשים את השחקנים שאיבדו יתרון מבטיח בקלות
  • ואן לוון הבהיר שלא התכוון להפיל את התיק על שחקניו והצהיר: "אנחנו יותר טובים ממכבי חיפה"
  • אנריק סבוריט בספק לחצי גמר גביע המדינה. גם אייל גולסה נפצע וייעשו ניסיונות להכשיר אותו

אם יש משהו שמתסכל ולבטח עוד יציק זמן רב למכבי תל אביב זו העובדה שבליגה במשך ארבעת המפגשים, מכבי חיפה לא הצליחה לנצח את הצהובים. ואן לוון נשאל בסיום אם יודה שמכבי חיפה קבוצה טובה יותר לו היא תזכה באליפות. "אנחנו קבוצה יותר טובה ממכבי חיפה", השיב נחרצות המאמן. "אנחנו יותר טובים מהם".

ואן לוון רוצה להמשיך כמאמן, אבל טרם שמע זאת מהבעלים מיטש גולדהאר שממשיך לספור עוד שבוע ללא נוכחותו בישראל. איתן טיבי שרשם משחק טוב לא היה מוכן בסיום להרים ידיים. "אני מציע שלא תספידו אותנו כל כך מהר", אמר. "מכבי תל אביב עשתה דברים ענקיים בשנים האחרונות ולכן אני מציע שכולם ימתינו עם ההצהרות שזה נגמר. אם לא הייתי מאמין שאפשר לקחת אליפות, לא הייתי עולה לשחק".

שחקני מכבי תל אביב דור פרץ, איתן טיבי, אנדרה ז'ראלדש. אריאל שלום
הרבה סיבות לדאגה. שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום

כעת יצטרכו במכבי תל אביב לאסוף כוחות לחצי גמר גביע המדינה מחרתיים מול מכבי חיפה. אנריק סבוריט סובל מחבלה בירך והוא בספק למרות שמכבי תל אביב תעשה הכל כדי להכשיר אותו. אייל גולסה הוחלף עם חבלה בברך ובקבוצה רוצים להאמין שמחר הוא כבר יתאמן עם הקבוצה באימון המסכם ויוכל לשחק. במכבי תל אביב מאמינים שהמחצית השנייה הטובה אמש תוביל למשחק טוב מצד הצהובים גם בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully