וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "גם אני הייתי בהלם ב-2:0". דאגה מהפצועים לקראת הגביע

9.5.2021 / 22:45

מאמן מכבי חיפה התייחס לקאמבק: "השחקנים חזרו כמו ווינרים". אצילי, דוניו ושרי נפצעו, עוואד ספג קללות מאוהדי מכבי תל אביב. חזיזה החמיא לאצילי והתגאה: "הסתכלנו אחד על השני וידענו שנחזור"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

משחק עונה לוהט סיפקו הערב (ראשון) מכבי תל אביב ומכבי חיפה, ובסופו הירוקים חגגו 2:2 שכולו ניצחון מבחינתם, בטח אחרי פיגור 2:0 בדקה ה-17. הקבוצה של ברק בכר שמרה על יתרון של ארבע נקודות בפסגה, כשלסיום העונה נותרו רק עוד שלושה מחזורים. ביום רביעי שתי הקבוצות ייפגשו שוב בבלומפילד, הפעם בחצי גמר הגביע.

מכבי חיפה סופרת כבר 17 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון על מכבי תל אביב, מאז אוקטובר 2016, וסך הכול ניצחה את יריבתה המושבעת רק פעם אחת ב-32 המפגשים האחרונים. הירוקים מעולם לא לקחו אליפות בלי לנצח את מכבי תל אביב, וזה עשוי לקרות העונה לראשונה.

מה נשאר לשתי הטוענות לכתר?

מכבי חיפה:

מ.ס. אשדוד (בית)
עירוני קרית שמונה (חוץ)
הפועל באר שבע (בית)

מכבי תל אביב:

מכבי פתח תקוה (חוץ)
מ.ס. אשדוד (חוץ)
עירוני קרית שמונה (בית)

שחקני מכבי חיפה. אריאל שלום
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל בסיום/אריאל שלום

חם היה לא רק מבחינה מקצועית. אחרי האבוקות ורימוני העשן שגרמו לעצירת המשחק לכ-10 דקות, הגיע במחצית עימות בין אוהדי מכבי תל אביב למוחמד עוואד, שחקן הספסל של הירוקים.

בזמן החימום של המחליפים, אוהדים צהובים קיללו את חלוצה של מכבי חיפה, שניסה בתגובה להגיע לאחד מהם והורחק על ידי חבריו. בעקבות זאת, שחקני מכבי חיפה עזבו את עמדת החימומים ועברו לערוך את ההכנות שלהם במקום מרוחק יותר. בדקה ה-81, בזמן שעוואד שוב קם להתחמם, אוהדי מכבי תל אביב צעקו לעברו: "הר הבית בידינו".

מכבי חיפה מודאגת לקראת חצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב ביום רביעי ממצבם של עומר אצילי וגודסוויי דוניו שנפצעו והוחלפו. גם צ'ארון שרי תפס את הרגל לפני שהוחלף. מוחמד אבו פאני ספג צהוב תשיעי ויחמיץ את מחזור הליגה הבא נגד מ.ס. אשדוד.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ומכבי חיפה נפרדו ב-2:2 במשחק העונה

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. אריאל שלום
"ספגנו שני שערים כשלא היה כדורגל". ברק בכר/אריאל שלום

ברק בכר אמר בסיום: "ברור שזו תוצאה טובה. יכולנו להפוך במצב של 2:2 כשהיינו במומנטום אדיר, אבל גם יכולנו להפסיד. לחזור מפיגור במשחק כזה חשוב זה לא מובן מאליו. אתה יכול לתכנן דברים ולעשות תכניות ובסוף לקבל שער שמשבש הכול. אבל השחקנים חזרו למשחק כמו ווינרים. ברור שזה הלם, ספגנו שני שערים כשלא היה כדורגל. גם את ה-2:1 עשינו מכלום ואחרי זה נכנסו למשחק. אני לוקח את האופי של השחקנים. בחצי השני התפתח פחות טוב, אבל שמרנו על התיקו וזה חשוב. מה עושים בפיגור 2:0? אין הרבה מה לעשות, גם אני הייתי בהלם, אין הרבה מה לעשות רק להרים את השחקנים. זה היה אחד המשחקים הגדולים של הקבוצה בעשור האחרון ואני שמח שחזרנו".

על עומר אצילי, שהוחלף בדקה ה-71 וירד מהמגרש צולע, אמר בכר: "אני מקווה שזו התכווצות ולא מתיחה, אבל יש לנו סגל טוב ואם יהיה צורך לעשות שינויים, זה מה שנעשה. אני חושב שכשעברנו למערך של שלושה בלמים זה דווקא עזר לנו לעצור את המומנטום של מכבי תל אביב. אחר כך רוקאביציה נכנס וגם הגענו לשלושה מצבים שיכולנו לכבוש מהם".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
דולב חזיזה עם האוהדים/אריאל שלום
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
יחמיץ את חצי הגמר? עומר אצילי/אריאל שלום

דולב חזיזה אמר בסיום: "אני חשוב שעשינו צעד משמעותי מאוד היום. לא רצינו לפתוח את המשחק בפיגור 2:0, אבל אם יש משהו שמאפיין אותנו מאז שאני פה, זה שאנחנו ווינרים. הסתכלנו אחד לשני בעיניים וחזרנו, ולדעתי אפילו היינו יכולנו לנצח את המשחק. לא יודע מה קרה בפתיחה. נקלענו לפיגור מהיר ממצב נייח. זה לא משהו שמאפיין אותנו העונה, נצטרך לבדוק את עצמינו. גם הגול השני נבע מלחץ. אבל הסתכלנו אחד על השני וידענו שנחזור למשחק, ואני שמח שעשינו את זה".

על עומר אצילי: "שחקן מוכשר מאוד, עם קבלות. אנחנו יודעים מה הוא שווה. הוא עוזר לנו כל דקה על המגרש. גם בפן החברתי, אנחנו מאוד אוהבים אותו בחדר ההלבשה. כשהוא שמח אנחנו שמחים. תמיד שמקללים שחקן שלנו, אנחנו רוצים לעזור לו כדי שיקח על עצמו - והוא עשה את זה. הבישול שלו לשרי זה לא משהו שכל שחקן יכול לעשות. הוא לוקח את המושכות וכל הכבוד לו".

על השאלה האם סיפור האליפות גמור: "יש עוד 9 נקודות בקופה, משחקים נגד קבוצות קשות. אני לא חושב על הבמות, אני חושב על חצי גמר הגביע ביום רביעי - אני רוצה לעלות לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully