וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ברק בכר מתלבט בין גודסוויי דוניו לניקיטה רוקאביציה מול מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 8.5.2021 / 11:33

המאמן טרם החליט עם מי לפתוח בחוד במשחק העונה מול הצהובים (ראשון, 20:30, ספורט 5), שרי, חזיזה ואצילי יעלו בקישור

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

התגובות מצד אנשי מכבי חיפה מיד אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה בשבת שעברה, לימדו שהם הולכים להוריד פרופיל השבוע. שברק בכר עם כל הניסיון שצבר בהפועל באר שבע, יודע שלפני משחק עונה כמו זה שמחכה לו מחר (ראשון, 20:30, ספורט 5), הדבר האחרון שצריך זה רעש שיבוא מתוך מכבי חיפה. אחרי עשר שנים ללא אליפות, הירוקים כל כך קרובים. יכולים כבר לחוש את טעם השמפניה, אבל בכר יודע שאת הכסף סופרים במדרגות ואצל אלונה ברקת, הוא רוב הזמן ספר את הכסף. בפלייאוף הזה ניכר היתרון שיש לו על פטריק ואן לוון.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
נראה טוב באימונים. רוקאביציה/דני מרון

בכר לא היה צריך לשבור את הראש למחר באשר לשאלה המרכזית שלו בשבועות האחרונים, קשר שלישי בעל אופי הגנתי או דווקא קשר התקפי נוסף. הכרטיסים הצהובים של חוסה רודריגס ישלחו אותו ליציע מחר. בכר יכול היה להמר על יובל אשכנזי בהרכב או להכניס את רמי גרשון למערך של שלושה בלמים, אבל הוא די מהר הבין שאין מה להתעכב על השיבוץ הזה ולאורך כל שבוע האימונים היה ברור לו שהוא הולך עם צ'רון שרי ודולב חזיזה שחוזרים מהשעיית צהובים ליד השחקן החם ביותר של מכבי חיפה, עומר אצילי. השלישייה הזו: אצילי, חזיזה ושרי אמורה להרעיד את הרגליים של שחקני מכבי תל אביב שהפגינו פאניקה בלתי מוסברת מול שחקני הפועל באר שבע הפחות מאיימים, ביום שני האחרון בטרנר. שלישיית הקשרים הקדמיים של בכר יכולה להשקיט את בלומפילד כבר בדקות הראשונות עם הכישרון שיש לה ברגליים. בהתקפה יש לבכר את ההתלבטות היחידה. ניקיטה רוקאביציה הוא חלוץ ברמה הרבה יותר גבוהה מגודסוויי דוניו, אבל רוקאביציה של אחרי הקורונה הוא רוקאביציה אחר. יחד עם זה, החלוץ כל הזמן משתפר באימונים ומראה סימנים של הורדת הוירוס והחלודה וייתכן שדווקא מחר יילך איתו בכר. הקלאסה של רוקאביציה עשויה לגבור במשחק העונה על הפיזיות של דוניו.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. אודי ציטיאט
הראש רק במשחק הליגה. בכר/אודי ציטיאט

מכבי חיפה מתמקדת רק במשחק מחר ועדיין לא חושבת על חצי הגמר מול מכבי תל אביב ביום רביעי באותו אצטדיון, אבל שני המשחקים יהיו קשורים אחד בשני ובטוח שיהיו השלכות לתוצאת המשחק מחר על משחק הגביע. בכל מקרה, בכר שאיבד קצת מהמניות שלו בשנתיים האחרונות בבאר שבע, יכול בשבוע הקרוב לקחת את כל הקופה ולהוביל את מכבי חיפה לדאבל.

כדי להרחיק את השחקנים מכל ההמולה סביבם, לנתק אותם מהמשפחות ומהחברים וגם כדי להיות יחד ולחוות את הרגעים המותחים והעוצמתיים לקראת המשחק מחר, תצא הקבוצה כבר הערב לבית מלון באזור המרכז ובו תשהה למעשה לאורך כל הימים עד המשחק מול מכבי תל אביב ביום רביעי. בהרבה מובנים מכבי חיפה התייחסה לשבוע הזה כאל מבצע צבאי והיא רוצה לצאת ממנו כמנצחת הגדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully