וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר קרס, מכבי תל אביב נלחצה: היממה שהמחישה את הטירוף במכבי חיפה

6.5.2021 / 9:45

3,000 הכרטיסים למשחק העונה נחטפו במהירות הבזק, מאות הצליחו להסתנן ליציעי היריבה: אוהדי הירוקים הצליחו להתסיס את מכבי תל אביב לפני המשחק בראשון, וגם השחקנים כבר "מרגישים את גודל השעה". למרות החזרה המוקדמת של מאבוקה: רז מאיר צפוי לפתוח

תקציר: מכבי פתח תקוה - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

אוהדי מכבי חיפה בטירוף: 3,000 הכרטיסים שהוקצו לקבוצה למשחק העונה נגד מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד, חוסלו בתוך פחות מ-24 שעות. אתמול בשעות הצהריים נפתחה המכירה, והאתר הרשמי של הקבוצה קרס בעקבות עומס בלתי רגיל.

בקבוצה ידעו שהביקוש יהיה גדול ולכן הגבילו את הכרטיסים לאוהדים שהחזיקו מנוי חוץ בעונות קודמות או לאוהדים בעלי מנוי מהעונה הקודמת שהיו בחמישה משחקים לפחות העונה.

אחרי שכל הכרטיסים שהוקצו לירוקים נחטפו, מאות אוהדים של מכבי חיפה טענו ברשתות החברתיות שהצליחו לרכוש כרטיסים ליציעים של אוהדי מכבי תל אביב. הדבר יוצר תסיסה בקרב הקהל הצהוב, ובקבוצה אף שוקלים לנקוט בצעדים כלפי אוהדים שמכרו כרטיסים לאוהדי הקבוצה היריבה, כולל אפשרות של איסור כניסה שלהם למשחקים בעתיד.

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
הביקוש שובר שיאים. אוהדי מכבי חיפה/דני מרון

במכבי חיפה מעודדים מהחזרה המוקדמת של ארנסט מאבוקה לאימונים, אבל לא בונים עליו להרכב ביום ראשון ומבינים שרז מאיר יפתח בעמדת המגן הימני. ברק בכר עדיין לא החליט לגבי ה-11 שיציב אך עושה רושם שבהיעדר חוסה רודריגס המוצהב, המאמן יעלה עם השלישייה הקדמית שלו בקישור שתכלול את דולב חזיזה, צ'ארון שרי ועומר אצילי. "כולנו סופר מוכנים ודרוכים. כולנו מבינים את גודל השעה ונבוא מוכנים ואגרסיביים. נעשה הכל כדי שהקהל שלנו ייצא מרוצה", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט.

מוחמד אבו פאני ונטע לביא שיאיישו את הקישור האחורי במשחק, נמצאים בסכנת צהובים לקראת משחק הליגה נגד מ.ס. אשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully