וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני לקראת מכבי חיפה: "מי שלא מאמין הוא לא מכביסט אמיתי"

6.5.2021 / 17:15

קפטן מכבי תל אביב הודה לפני משחק העונה: "חיפה תלויה בעצמה, אנחנו צריכים להתעלות". פטריק ואן לוון: "האופי חשוב, אחר כך האיכויות יכריעו"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות שלה לקראת משחק העונה מול מכבי חיפה ביום ראשון בבלומפילד, כאשר היא מפגרת בארבע נקודות אחרי המוליכה ומגיעה אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון.

המאמן פטריק ואן לוון ערך את מסיבת העיתונאים שלו לקראת המשחק כבר הערב (חמישי), ואמר: "זה משחק שחשוב לנו, כמו המשחקים האחרונים, ומפגש עם קבוצה שנמצאת כרגע במקום הראשון. האופי חשוב בכל משחק, לאחר מכן האיכויות יכריעו. זה רגע גדול שיהיה אצטדיון מלא ואווירה כזו. זה טוב לקבוצה שלנו וגם לכדורגל הישראלי".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
רוצה לנצח בכל אימון וכל תרגיל. שרן ייני/מאור אלקסלסי

הקפטן שרן ייני הוסיף: "אנחנו שחקנים מקצוענים, חווינו אכזבות בעבר, אבל עדיין יש לנו מה לתת העונה. נותרו ארבעה משחקים גורליים ואנחנו מצפים להם. אכזבות הן חלק מהמשחק ואנחנו חווים אותן. המוטיבציה שלנו מגיעה מהרצון לנצח. מכבי תל אביב עלתה העונה לשלב הבתים של הליגה האירופית והמשיכה גם לשלב הבא. זכינו בגביע הטוטו ובסופר קאפ, אנחנו תמיד עושים הכול כדי לנצח. זו המטרה בכל משחק, בכל אימון ובכל תרגיל. נותרו שני משחקים מאוד חשובים ובוא נגיד את האמת, מכבי חיפה תלויה בעצמה בליגה. אבל מי שלא מאמין הוא לא מכביסט אמיתי. אנחנו צריכים להתעלות על עצמנו ומחכים למשחק הזה".

על חזרת הקהל בתפוסה מלאה אמר ייני: "זה מרגש, אנחנו רוצים לקבל הרבה תמיכה ומאמינים באוהדים שלנו. בטוח גם שהם מאמינים בנו שנעשה את הטוב ביותר עבור מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully