וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-22 אלף כרטיסים נמכרו למשחק העונה, גם המשטרה נערכת בהתאם

7.5.2021 / 8:33

אוהדי מכבי תל אביב רכשו קצת פחות מ-20 אלף כרטיסים, אוהדי מכבי חיפה רכשו את כל 3,000 הכרטיסים שהוקצו להם. איך תיראה ההיערכות המשטרתית?

תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה עם מכבי תל אביב/ספורט1

כ-22 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בבלומפילד למשחק העונה ביום ראשון. אוהדי מכבי תל אביב רכשו קצת פחות מ-20 אלף כרטיסים עד כה ואילו אוהדי מכבי חיפה רכשו את כל 3,000 הכרטיסים שניתנו להם לשערים 4-5 באיצטדיון. מכירת הכרטיסים לטובת אוהדי מכבי תל אביב תימשך היום (שישי), כאשר עדיין מתאפשרת המכירה רק למי מבין אוהדי האלופה שיש לו היסטורית רכישת כרטיסים למשחקי הקבוצה וזאת כדי שאוהדי היריבה לא ירכשו כרטיסים ליציעי הקבוצה המארחת.

בהנהלת מכבי תל אביב מקווים שתופעת מכירת הכרטיסים מאוהדי הקבוצה לאוהדי מכבי חיפה במחיר מופקע, הסתיימה בעקבות ההד התקשורתי שניתן לה ב-48 השעות האחרונות.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
יהיה חם. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

בתוך כך משטרת ישראל נערכת בכוחות מתוגברים למשחק הרגיש. 217 שוטרים ישמרו על הסדר וכמות דומה של סדרנים תסייע. כבר אתמול קיבלו אוהדים משתי הקבוצות המוכרים למשטרה ממקרי עבר אזהרות אישיות לבל יחממו את האווירה לפני המשחק. כמו כן מתכוונים במשטרה לפטרל מסביב לבלומפילד כבר מהשעה 8.00 בבוקר ביום ראשון כדי לפקח שאוהדים לא מגיעים לאיצטדיון כדי להטמין ביציעים רימוני עשן ואבוקות.

בנוסף לכך כבר מהשעה 16.00 יתפרשו שוטרים במוקדי החיכוך בין הקהלים כדי למנוע עימותים פיזיים. שוטרים על אופנועים יהיו קרובים לאוהדים וגם הרבה שוטרים סמויים ייטמעו בתוך הקהלים מחוץ לאיצטדיון. בסיום המשחק יצטרפו כוחות יס"מ אל כוחות השיטור כדי לדאוג לפיזור הקהל ללא תגרות ענק מחוץ לאיצטדיון. במשטרה לוקחים בחשבון את כל התרחישים על פי התוצאה במשחק כולל חגיגות של מכבי חיפה, במידה שינצחו, שיהיו מן הסתם כבר סוג של חגיגות אליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully