וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המנכ"ל: מספר עדים זומנו לחקירה, החשוד עצמו טרם קיבל זימון

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 18:11

חוקרי היחידה לפשיעה חמורה עדיין לא קראו למנכ"ל לחקירה. במועדון טענו: "קשה לנו להאמין שכל זה קרה", הבעלים ייחקר?

כדור כדורגל ליגת האומות. ברני ארדוב
במשטרה סיימו לאתחל ולשחזר את החומרים מהמכשיר הסלולרי של המתלוננת/ברני ארדוב

חוקרי היחידה לפשיעה חמורה של מחוז חוף זימנו היום (חמישי) כמה נחקרים בפרשת המין בליגת העל. המנכ"ל נגדו התלוננה המתנדבת במועדון עדיין לא זומן לחקירה ובמשטרה צפויים לזמן אותו רק אחרי שיבינו את כל נסיבות התלונה ותיאסף עוד תשתית ראייתית. בין היתר נחקרה עדה שנתבקשה למסור עדות על מקרים שפירטה המתלוננת והתרחשו לפני כשנתיים.

בנוסף, במשטרה סיימו לאתחל ולשחזר את החומרים מהמכשיר הסלולרי של המתלוננת ולפי עדויות של גורמים המעורים בפרטים, במשטרה בודקים כמה הודעות שנשלחו למתלוננת הקשורות במישרין ובעקיפין לתלונה שלה. כמו כן, לוואלה! ספורט נודע כי במשטרה שוקלים לזמן את ראשי המועדון וביניהם גם את הבעלים לעדות על מנת להבין האם אכן התריעה המתלוננת לפני כשנתיים על כך שהיא מקבלת מהמנכ"ל הודעות המטרידות אותה.

במועדון שומרים על שקט בכל הנוגע לפרשה והבעלים הבהיר שיפעל רק לאחר שהמשטרה תודיע מה היא מתכוונת לעשות עם התלונה. ההערכה בסביבתו של הבעלים שאם אכן העניין יתפתח לחקירה מסועפת ולכתב אישום, המנכ"ל יוצא לחופשה עד אשר יתברר האם הדברים מגובים בראיות. גורמים במועדון ממשיכים להבהיר שהם מופתעים מכל הפרשה. "קשה לנו להאמין שמה שנאמר אכן קרה", אמרו גורמים במועדון, "כולנו מקווים שיתברר שהדברים לא נכונים".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully