וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר סיטי וצ'לסי ינסו לצרף את רוברט לבנדובסקי בקיץ

שתי העולות לליגת האלופות רוצות לרכוש את כוכב באיירן מינכן, שתדרוש לכל הפחות 60 מיליון ליש"ט. יאן אובלק מעוניין לשוב לפרמיירליג

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על קריסטל פאלאס/ספורט1

רוברט לבנדובסקי נמצא בעיצומה של עונה היסטורית בבונדסליגה, הכוללת כרגע 36 שערים ב-31 משחקים - ארבעה פחות משיאו של גרד מולר בעונת 1971/72. כוכב באיירן מינכן אמנם בן 33 אך מעולם לא היה נראה דומיננטי יותר, ועל כן השמועות על הקבוצות שמחזרות אחריו לא פוסקות.

לפי ESPN, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, שהעפילו לגמר ליגת האלופות, ינסו לצרף את הסופרסטאר הפולני בקיץ הקרוב. שתי הקבוצות יודעות שיצטרכו להציע לבווארים לכל הפחות 60 מיליון ליש"ט ובהחלט מוכנות לעשות זאת, חרף גילו המתקדם של החלוץ. ללבנדובסקי חוזה עד 2023 בבאיירן, מה שלאו דווקא יעצור את שתי המחזרות אחריו. "תומאס טוכל נואש לחזק את ההתקפה אחרי עונה קשה של טימו ורנר", נכתב. "פפ גווארדיולה רוצה להחליף את סרחיו אגוארו, ואפילו שיחק ללא חלוץ טבעי העונה".

קבוצה נוספת שמביעה עניין בלבנובדסקי היא פריז סן ז'רמן, כך לפי אותו דיווח, אולי במקרה של עזיבה של קיליאן אמבפה. סיטי וצ'לסי, נטען, בוחנות במקביל גם את אפשרות רכישתו של הארי קיין מטוטנהאם.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. DeFodi Images, GettyImages
סחורה חמה. לבנדובסקי/GettyImages, DeFodi Images

* בכתבה הנ"ל הועלו עוד מספר שמועות משוק ההעברות. יאן אובלק, כך נכתב, רוצה לשוב לפרמיירליג ו"לשחק באחת מהקבוצות מהטופ 6", אף שנותרו לו שנתיים בחוזהו באתלטיקו מדריד וסעיף שחרור של 120 מיליון יורו. מנצ'סטר יונייטד עשויה לנסות ולצרפו, אולי בעסקת חבילה שתשיב לקולצ'ונרוס את דויד דה חאה. ליברפול, סיטי וצ'לסי מסודרות בין הקורות, ולארסנל ולטוטנהאם ככל הנראה לא יהיו את הסכומים שאתלטיקו תדרוש.

* מאמן באיירן מינכן החדש יוליאן נאגלסמן ינסה לשכנע את עוזרו של רונאלד קומאן בברצלונה, אלפרד שרודר, להצטרף אליו באלופת גרמניה. שרודר עבד תחת נאגלסמן בעבר בהופנהיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully