וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו על מסי: "בברצלונה הוא יכול לבטא את כישרונו בצורה הטובה ביותר"

עודכן לאחרונה: 7.5.2021 / 8:19

מי ששיחק עם הפרעוש בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה התייחס למירוץ הצמוד בלה-ליגה ולעתידו של הכוכב: "בברצלונה יהיה לו הכי נוח"

חאבייר מסצ'ראנו, ברצלונה. GettyImages
"העונה הנוכחית מזכירה לי את עונת 2005/06". מסצ'ראנו/GettyImages

שבעה חודשים מאז הודיע אחד מגדולי הכדורגלנים מהעשורים האחרונים, חאבייר מסצ'ראנו על פרישה ממשחק פעיל. הארגנטינאי שגדל בריבר פלייט, והעביר שנים נפלאות בליברפול, ובמיוחד בברצלונה, שיחק בעונה שעברה באסטודיאנטס, אליה עבר בנובמבר 2019 לאחר שהעביר עונה בליגה הסינית, וכאמור שנה לאחר מכן הודיע כי החליט לתלות את נעליו. כעת, התייחס אחד השחקנים הכי חשובים של ברצלונה בעשור שעבר לגעגועים למשחק, לסיכויי הקבוצה העונה במאבק האליפות, וגם לעתידו של כוכבה הגדול ליאונל מסי.

"הדינמיקה היומיומית עם החברים לקבוצה, התחרויות והאימונים - כל זה חסר לי מאוד", אמר 'הבוס הקטן'. "מצד שני, יש לי הרבה יותר זמן לבלות עם המשפחה שלי". מסצ'ראנו התייחס גם לצמרת הליגה הספרדית, שהעונה צמודה ומותחת יותר מאשר בשנים האחרונות. "הליגה הספרדית השתפרה במהלך השנים. העונה הזאת מזכירה לי את עונת 2005/06 כשזכיתי עם ברצלונה באליפות אחרי סיום עונה צמוד ומותח".

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, חאבייר מסצ'ראנו. GettyImages
"אני מדבר איתו הרבה, אבל לא מתערב בחייו הפרטיים". מסצ'ראנו עם מסי/GettyImages

קפטן נבחרת ארגנטינה לשעבר התייחס למפגש המסקרן בין לואיס סוארס ואתלטיקו מדריד לבין קבוצתו לשעבר שויתרה עליו במהלך הקיץ: "זה לבטח הולך להיות משחק מיוחד בשביל סוארס לאור מאורעות העבר", אמר מסצ'ראנו. "מצד שני, זה יהיה גם משחק מיוחד עבור חבריו לשעבר".

מסצ'ראנו התייחס גם לחברו בברצלונה ונבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. "אני מדבר איתו הרבה, אבל אני לא מתערב יותר מידי בחייו הפרטיים", אמר. "אני מקווה שהוא יישאר בברצלונה עוד זמן רב, בגלל שזה המועדון בו הוא יכול להרגיש הכי נוח ולבטא בצורה הטובה ביותר את הכישרון שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully