וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקל ארטטה: "אנחנו הרוסים". בתקשורת תקפו: "מביך, ההדחה באשמתו"

באנגליה מתחו ביקורת על מנג'ר ארסנל אחרי ההופעה החלשה וההדחה מהליגה האירופית, הספרדי: "מאכזב מאוד, הגיע לנו לנצח"

תקציר: ארסנל - ויאריאל 0:0/ספורט1
מיקל ארטטה מאמן ארסנל. Alastair Grant, AP
משוכנע שהקבוצה שלו הייתה צריכה לנצח. ארטטה/AP, Alastair Grant

אכזבה גדולה נרשמה בקרב אנשי ושחקני ארסנל לאחר שהתותחנים סיימו אמש (חמישי) ב-0:0 ביתי עם ויאריאל במשחק הגומלין בחצי גמר הליגה האירופית והודחו בעקבות ההפסד 2:1 בספרד במשחק הראשון. השחקנים של מיקל ארטטה הציגו משחק התקפה חלש ולא באמת איימו על היריבה, שגם היא לא בדיוק הציגה כדורגל סוחף. לאור ההדחה, ולאור מצבה העגום בליגה רשמה ארסנל שפל חדש כשלראשונה מאז עונת 1995/96 לא ישתתף מועדון הפאר מלונדון באף אחד מבין המפעלים האירופיים בעונה הקרובה.

מנגד, מאמנה לשעבר של ארסנל אונאי אמרי חגג עלייה חמישית לגמר הליגה האירופית ועשה זאת מול האקסית. למאמנם אולי תחושת ההעפלה לגמר היא תחושה מוכרת, אבל עבור הצוללת הצהובה מדובר בהעפלה היסטורית לגמר אירופי ושחקניה הנרגשים הנרגשים חגגו דקות רבות על כר הדשא בתום המשחק.

פאבלו מארי שחקן ארסנל על רקע שחקני ויאריאל. רויטרס
תצוגת נפל. מארי/רויטרס

מאמן ארסנל מיקל ארטטה אמר אחרי המשחק: "אנחנו הרוסים, מאכזב מאוד. אנחנו מברכים את ויאריאל. ניסינו הכול עד הרגע האחרון. אני חושב שהגיע לנו לנצח, אבל הפרטים הקטנים מכריעים את ההתמודדויות האלה. היו לנו שלושה מצבים גדולים, להם לא היה כלום אבל הם עלו. כל כך הרבה דברים קרו לנו וכל כך הרבה שחקנים ניסו לשחק למרות שלא היו במיטבם". על השאלה מה גרם להדחה אמר הספרדי: "זה מגוון של דברים. הצורה בה פתחנו את המשחק בחוץ לא הייתה טובה מספיק. לא הגענו לשם ברגע הכי טוב מבחינת הסגל. בשביל 90% מהשחקנים זה היה חצי הגמר הראשון ואנחנו צריכים ללמוד. עכשיו אנחנו יודעים שהדרך היחידה שלנו לעלות לאירופה בעונה הבאה זה דרך הליגה. היום אנחנו מאוכזבים מאוד כי ניסינו הכול".

מרטין קיאון פרשן כדורגל. Pete Norton, GettyImages
קורא להחליף מאמן. קיאון/GettyImages, Pete Norton

הראשונים להגיב היו שחקני העבר של ארסנל, ששימשו כפרשנים. מרטין קיאון אמר: "זה הלילה הכי אומלל שאני זוכר זה שנים רבות. לעבור מעונה בלי אף הפסד לעונה בלי כדורגל אירופי ב-16 שנה זו ממש נפילה". קיאון נשאל על היכולת החלשה של תומאס פארטיי, ששוב היה רע מאוד ואמר: "חשבתי שהחתמנו את פטריק ויירה הבא, אבל זה ממש לא נראה כך".

על ארטטה הוא אמר: "זה תפקיד גדול וחוסר הניסיון שלו עלה לו ביוקר. הוא עדיין מאמן, אבל ההרגשה הייתה שהמשחק הערב הוא חבל הצלה בשבילו, אך השחקנים שלו לא הופיעו. המאמן הקודם של ארסנל נתן לו שיעור וזה די מביך. נראינו אבודים. לא הפעלנו שום לחץ על ויאריאל ולא נלחמנו. השחקנים נתנו למשחק ללכת בקלות וזה באשמת המאמן. צריך לקבל החלטה לגבי עתידו של המאמן. הוא מאמן צעיר. אף אחד לא מבטיח לך הצלחה גם אם יש לך מוניטין. אתה צריך ללמוד מהר כמאמן. אני לא אומר שהוא לא יאמן את הקבוצה, זו החלטה שתתקבל בקיץ. הוא חייב לפתוח את העונה בצורה מדהימה אם הוא יישאר. הוא תחת לחץ כבד עכשיו. האם יש תיאבון להשאיר אותו? נראה מה יקרה, אבל אי אפשר להמשיך לשחק כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully