וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה 10: הרגעים הכי גדולים של אדן הזאר בצ'לסי

השער שהבטיח אליפות. הביצוע הנדיר מול ארסנל. הצמד בגמר הליגה האירופית והתואר המכובד בעונתו השנייה בלבד. בחזרה ל-10 הרגעים הכי גדולים של הכוכב הבלגי במדי האקסית, רגע לפני שהוא פוגש אותה עם ריאל מדריד בגומלין בחצי גמר ליגת האלופות (22:00, ספורט 5)

תקציר: צ'לסי - פולהאם 0:2/ספורט1

בעוד כחודש, ב-7 ביוני, ריאל מדריד תציין שנתיים להחתמתו של אדן הזאר, שהגיע מצ'לסי תמורת 100 מיליון יורו. הכוכב הבלגי הגיע לבירת ספרד בקול תרועה רמה אחרי שבע עונות מוצלחות בלונדון, אך עדיין לא הציג את היכולת הנהדרת שהציג בשורות הבלוז. בעקבות פציעות חוזרות, בשנתיים בריאל מדריד רשם הזאר 27 הופעות ליגה בלבד במדי הקבוצה, יחד עם שלושה שערים - זאת לאחר שבעונה האחרונה שלו בצ'לסי הוא מצא את הרשת 16 פעמים בליגה.

אלא שהערב (רביעי, 22:00, ספורט 5) שחקן הכנף הבלגי יכול לקנות את עולמו, עת יפגוש עם קבוצתו את האקסית בסטמפורד ברידג', למשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות, אחרי ה-1:1 במשחק הראשון שנערך בספרד, אשר בסיומו ייקבע מי תשחק מול מנצ'סטר סיטי בגמר של המפעל היוקרתי.

הזאר, שנכנס בדקה ה-66 במשחק הקודם, היה בספק למפגש הערב בלונדון, אך מאמנו זינדין זידאן הודיע שהוא יהיה כשיר, ושהוא אולי אף יפתח בהרכב. אם הוא יהיה זה שיוביל את הבלאנקוס לגמר ליגת האלופות על חשבון צ'לסי, סביר להניח שאוהדי ריאל מדריד ישכחו את השנתיים האחרונות, ויהפכו אותו לאלילם, בדיוק כפי שעשו אוהדי הבלוז, אחרי לא מעט הצגות של שחקן הכנף הבלגי בברידג'.

אז רגע לפני שהוא חוזר לאצטדיון שבו עשה את הפריצה הגדולה, נזכרנו ב-10 הרגעים הכי גדולים שלו במדי הבלוז.

  • צמד ענק לרשת של אברטון ב-0:5 הגדול (נובמבר 2016): בחודשים הראשונים תחת אנטוניו קאנטה, הזאר פרח, כשהשיא הגיע במשחק נגד הטופיז, אז הוא כבש צמד שערים אדיר בניצחון הענק - הראשון אחרי ביצוע מבריק בפינה שהסתיים בבעיטה לפינה והשני לאחר מבצע מבריק שכלל בעיטה אדירה בשמאל לפינה.
  • השער המבריק מול ווסטהאם (אפריל 2019): בדקה ה-24, במצב של 0:0 במשחק הביתי מול הפטישים, קיבל שחקן הכנף את הכדור דווקא במרכז המגרש, כ-50 מטרים מהשער. הוא התקדם לכיוון השער, חלף בקלות על פני שחקן, עבר גם את השני וחדר לרחבה תוך כדי שהוא עובר בקלילות מרשימה שני שחקנים נוספים, ומשם מצא בקלילות את הרשת במה שייזכר כאחד משעריו הגדולים בקריירה.
  • השער שהבטיח זכייה באליפות (מאי 2015): השער שכבש הזאר לרשת של קריסטל פאלאס בסוף העונה לא היה מבריק. רחוק מכך - הוא מצא את הרשת אחרי ריבאונד מפנדל. אלא שהשער מול פאלאס היה זה שהבטיח לצ'לסי זכייה באליפות באחת העונות הכי טובות בקריירה של הבלגי, שזכה בתום השנה בתואר שחקן העונה בפרמיירליג.
  • השער ההיסטורי לרשת של טוטנהאם, ששלח את לסטר לחגוג אליפות (מאי 2016): בעונת 2015/16, התרנגולים האמינו בכל לבם שהשנה הם יכולים סוף סוף לעשות זאת ולזכות באליפות. אלא שאז הגיע הזאר שכבש מולם שער שוויון, שהכריע את גורל האליפות ושלח את שחקני לסטר סיטי לחגוג אליפות היסטורית.
  • הביצוע המדהים מול ארסנל (פברואר 2017): על הכדור השתלט הזאר עוד לפני קו מחצית המגרש, והיה לשחקן היחיד של צ'לסי בחלק המגרש של ארסנל. זה לא הפריע לו לדהור עד לרחבת התותחנים, להתגבר על ארבעה שחקנים בדרך ולכבוש את אחד השערים הכי זכורים בפרמיירליג בעשור האחרון.
  • הזכייה בתואר השחקן הצעיר של השנה בעונתו השנייה בלבד (מאי 2014): אחרי עונת הסתגלות בצ'לסי שהסתיימה עם 9 שערים ב-34 הופעות, כיכב הבלגי בעונתו השנייה בפרמיירליג עם 14 שערים בליגה. בעקבות היכולת האדירה שהציג לאורך העונה (כולל שלושער בלתי נשכח לרשת של ניוקאסל) הוא זכה בתואר השחקן הצעיר של השנה באנגליה.
  • הצמד בגמר הליגה האירופית (מאי 2019): הזאר לא יכול היה להיפרד מצ'לסי בדרך טובה יותר מזו. במשחקו האחרון במדי צ'לסי, בגמר הליגה האירופית מול ארסנל, רשם שחקן הכנף הופעה בלתי נשכחת, כולל צמד שהבטיח את הזכייה בתואר השני בחשיבותו באירופה.
  • שער הניצחון בגמר הגביע האנגלי (מאי 2018): שער אחד עשה את ההבדל במשחק בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד בגמר הגביע האנגלי ב-2018, אותו כבש הזאר מהנקודה הלבנה. השער, שהעניק לבלוז את התואר היוקרתי, העניק קצת נחת לאוהדים באחת העונות הכי גרועות של הקבוצה בשנים האחרונות, תחת אנטוניו קונטה.
  • ניצוצות של גאונות מול ספרטה פראג בליגה האירופית (פברואר 2013): אל הגומלין מול ספרטה פראג בליגה האירופית בשלבי הנוקאאוט הגיעה צ'לסי עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון, אך נקלעה לפיגור מוקדם בדקה ה-17. המשחק היה קרוב מאוד להיכנס להארכה שהייתה מביכה עד מאוד את הבלוז, אלא שאז הגיע הזאר, שעמוק בתוך תוספת הזמן לקח את הכדור, עבר שני שחקנים בהטעיה מדהימה, חדר לרחבה וברגל שמאל בעט לרשת העליונה כדי להכריע את ההתמודדות.
  • השער הגדול באנפילד (ספטמבר 2018): עד לעונה הנוכחית, ליברפול מיעטה להפסיד באנפילד. למעשה, ההפסד לברנלי בתחילת 2021 היה הראשון של המייטי רדס בבית מאז ההפסד הביתי לצ'לסי אי שם בעונת 2018/19. באותו משחק שנערך במסגרת גביע הליגה, עלה הזאר כמחליף במצב של 1:1. ברגע שהוא החליט להבקיע, הוא ביקש את הכדור, רץ לעברו של נאבי קייטה ועבר אותו בקלות. אחרי כן עבר גם את אלברטו מורנו ומשם מצא את הרשת בקלות בדרך לניצחון של צ'לסי על ליברפול באנפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully