וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת קוטלים את ניימאר, וראטי: "השופט אמר לנו ללכת להזד**ן"

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 11:15

סוער לאחר ההדחה: קשר נבחרת איטליה עם טענות קשות כלפי השופט, הררה טען כי גם פארדס שמע דברים דומים. בטלוויזיה הצרפתית האשימו את הכוכב הברזילאי: "הגיע הזמן לשאול האם הוא המנהיג שפ.ס.ז' זקוקה לו". ההדחה תקרב אותו לברצלונה?

שחקן פריז סן ז'רמן מרקו וראטי עם מאמנו מאוריסיו פוצ'טינו והשופט ביורן קויפרס. רויטרס
הרוחות סערו. וראטי ופוצ'טינו בסיום/רויטרס

בעונה שעברה הגיעה פריז סן ז'רמן עד גמר ליגת האלופות, רק כדי להפסיד לבאיירן מינכן. הערב (שלישי) היא הודחה בשלב חצי הגמר, לאחר שהפסידה למנצ'סטר סיטי 2:0 במשחק הגומלין, והודחה אחרי 4:1 בסיכום המשחקים. קיליאן אמבפה שלא היה כשיר ב-100 אחוז נותר על הספסל למשך 90 הדקות, ניימאר היה חלש בהתקפה וכל שנותר למאוריסיו פוצ'טינו ושחקניו כעת הוא לנסות ולהבטיח את אליפות צרפת - משימה שנראית קשה מהרגיל העונה.

בסיום המשחק בא פוצ'טינו בטענות אל צוות השיפוט על כר הדשא, ובפרט לשופט הראשי ביורן קויפרס. גם שחקניו לא נרגעו. "השופט אמר ללאנדרו פארדס ללכת להזד**ן", טען אנדר הררה. "אם אנחנו היינו אומרים דברים כאלה, היינו מורחקים מ-3-4 משחקים".

גם מרקו וראטי טען: "השופט אמר לנו ללכת להזד**ן 3-4 פעמים במהלך המשחק. מבחינתם זה נורמלי, אבל אם אנחנו אומרים את זה, מרחיקים אותנו מ-10 משחקים. אני לא אומר דברים כאלה לשופטים, הוא התחיל לשלוף לנו צהובים ונהיינו עצבניים, אבל זו כבר לא אשמתו. לסיטי הגיע לעלות".

"שיחקנו כפי שתכננו", התעקש פוצ'טינו. "פתחנו טוב מאוד, הגענו למצבים, שלטנו. לא הרבה קבוצות יכולות לשלוט מול מנצ'סטר סיטי. לפעמים צריך גם אחוז מסוים של מזל בכדורגל, ובסופו של דבר סיטי היתה יעילה. אני רוצה לברך אותה, היא עושה עבודה פנטסטית. בו בזמן, אני גאה בקבוצה שלי. שיחקנו 40-45 דקות במפגש הכפול הזה בעשרה שחקנים, וזה הבדל גדול".

על המשחק עצמו אמר וראטי העצבני: "האמנו עד הכרטיס האדום, הגענו להרבה מצבים. שיחקנו הרבה יותר טוב מהם, אבל אז ספגנו שער מהמצב הראשון שהיה להם כמו במשחק הראשון. אבל זה מה שקורה כשאתה משחק נגד קבוצות גדולות. נלחמנו עד הסוף. הסתכלנו אחד לשני בעיניים וניסינו הכול. זו שנה שנייה ברציפות שאנחנו מגיעים לארבע הגדולות. הייתה לנו ריצה טובה. אני לא יודע מה לומר, רצינו להגיע לגמר ולא הצלחנו לעשות את זה. כשאתה משחק נגד קבוצות גדולות, זה בלתי אפשרי לתקוף במשך 90 דקות בלי לסבול. אנחנו חייבים לקבל את זה. היום שיחקנו עם המון אישיות. אני לא חושב שלסיטי הייתה בעיטה לשער במחצית הראשונה חוץ מהשער שלה".

וראטי אף סיפק הבטחה לאוהדים ואמר: "אני יודע שיום יבוא ונזכה בליגת האלופות. אנחנו הולכים ומתקרבים לזה. צריך להמשיך בדיוק ככה. יש לנו מאמן שהגיע לפני חמישה חודשים והוסיף לנו המון אומץ, יש לנו את חומר השחקנים הנדרש. אני מבטיח שניתן הכל עד שנזכה בליגת האלופות, נמות כדי לעשות זאת".

הררה הוסיף: "היינו טובים יותר במשך 70 דקות. ניסינו, תקפנו, נחזור הביתה בראש מורם". גם מרקיניוס טען: "ניסינו להיות אגרסיביים ולעצור את הנעת הכדור שלהם, אבל הפרטים הקטנים הכריעו. נצטרך לחשוב על מה אנחנו צריכים לשפר, אלה היו שתי קבוצות עם גישות מאוד שונות. ניסינו לתת הכול, אבל הם החזיקו מעמד".

המנהל המקצועי לאונרדו נשאל שוב על עתידם של ניימאר וקיליאן אמבפה ואמר: "כעת זה לא הזמן לדבר או להודיע על משהו, אנחנו רוצים לשמור על הכוכבים שלנו. צריך להיות גאים במה שעשינו, הצלחנו לצאת מסיטואציות לא פשוטות בעונה הזו. אני אופטימי לקראת העתיד. פוצ'טינו הגיע רק לפני מספר חודשים, כל הפרויקט הזה רק החל".

פאביו קאפלו ביקר בסיום את ניימאר ואמר: "קיוויתי שהוא יעשה משהו, שהוא יהיה קצת יותר מכריע. הוא ניסה לבצע יותר מדי דריבלים שלא לצורך ולא שיחק כמו מנהיג. מנהיג לוקח את הקבוצה קדימה, אל עבר היעד. הוא דיבר יותר מדי".

בטלוויזיה הצרפתית, ספג ניימאר ביקורות גם משחקן העבר והפרשן ז'רום רוטן. "פ.ס.ז' מצפה ממנו להרבה יותר. אם היא מתכוונת להאריך לו את החוזה, היא גם צריכה ליישר אותו. הוא לא מספיק מנהיג. מבחינת יכולות אישיות הוא פנטסטי, אבל האם הוא מסוגל לסחוב את הקבוצה על הגב? לצערי, התשובה שלילית. אם פ.ס.ז' בונה עליו לשנים הבאות, היא צריכה לדאוג שההתנהגות שלו תשתפר".

גם הפרשן דניאל ריולו מתח ביקורת על הכוכב הברזילאי ואמר בטלוויזיה הצרפתית: "הגענו לנקודה שחייבים להתחיל לשאול מה המטרה של פ.ס.ז' עם ניימאר. האם שילמו עליו כל כך הרבה והשקיעו בו כל כך הרבה בשביל יכולת כזאת? האם זה מה שאתה מצפה מהמנהיג שלך? לדעתי, זה פשוט לא מספיק".

בבוקר שאחרי ההדחה, טוענים בספרד שההדחה של פ.ס.ז' והיכולת החלשה של ניימאר, פותחת דלת לברצלונה להחזיר אותו. לפי "מונדו דפורטיבו", ז'ואן לאפורטה מוכן להקצות את מירב המשאבים שיש ברשות הקבוצה כדי להחזיר את הכוכב הברזילאי, ומסכים לשלם תמורתו 100 מיליון יורו.

ב"אס" טוענים שההדחה עשויה לגרום ל"רעידת אדמה" בפריז, ומלבד עזיבה אפשרית של ניימאר, גם קיליאן אמבפה עשוי להשתכנע לעבור לריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully