וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה התרגש: "מנצ'סטר סיטי זה לא רק כסף". צפו בחגיגות

המאמן הקדיש את ההעפלה ההיסטורית לגמר ליגת האלופות לאגדות העבר של המועדון: "חושבים שעשינו את זה רק בגלל ההשקעה של השייחים, זה פשוט לא נכון". קייל ווקר בעננים, מחרז ביקר את פ.ס.ז': "איבדו את זה והתחילו לבעוט בנו". התגובות והציוצים

פרננדיניו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
כמה שזה מתוק. פרננדיניו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי עשתה זאת. לראשונה בתולדות המועדון שהוקם לפני 141 שנה, הצליחו הסיטיזנס להעפיל לגמר ליגת האלופות, אחרי שניצחו הערב (שלישי) 0:2 את פריז סן ז'רמן במשחק הגומלין של חצי הגמר, ועלו למעמד השיא של המפעל אחרי 1:4 בסיכום המשחקים. ריאד מחרז הכריע עם צמד (11, 63) וחלום הטרבל של פפ גווארדיולה ושחקניו נראה ריאלי מאוד. הערב הם יחגגו, ומחר ימתינו לראות מי תהיה יריבתם בקרב על הגביע - ריאל מדריד או צ'לסי.

צפו בחגיגות של סיטי בחדר ההלבשה

חגיגות האוהדים מחוץ לאצטדיון

"אני גאה בצורה בלתי רגילה", אמר פפ גווארדיולה המאושר בסיום. "זה כל כך חשוב למועדון הזה, והמחשבות הראשונות שלי היא על כל השחקנים שלא שיחקו, כי הגיע להם לשחק. כולם תרמו, וכעת אפשר ליהנות מזה. צריך לזכות באליפות ואז להתחיל להתכונן לגמר. לנצח 1:4 קבוצה שניצחה את ברצלונה ובאיירן מינכן אומר המון".

פפ הוסיף ואמר: "פריז זוכה באליפות בכל שנה, היא בנויה כדי לזכות בתארים, קבוצה אדירה. נלחמנו ועלינו לגמר, אנשים חושבים שזה קל, אבל ההעפלה הגיונית בהתחשב במה שעשינו ב-4-5 שנים האחרונות. החבר'ה שלי יציבים מדי יום, וזה מדהים".

גווארדיולה הגיב לטענות על כך שסיטי "קנתה" את מקומה בגמר, ומצליחה בשנים האחרונות בעיקר בזכות המילארדרים שמשקיעים הבעלים העשירים. "אנשים חושבים שמנצ'סטר סיטי זה רק כסף - אבל זה ממש לא נכון. קורים עוד המון דברים מאחורי הקלעים, וכשקבוצה מצליחה בצורה כזאת, זה אף פעם לא יכול להיות רק בזכות כסף. זה קורה בזכות המסע שעברנו, והיום יותר מהכל אני מקדיש את ההישג הזה לשחקנים גדולים שעברו כאן לאורך הדרך - ג'ו הארט, פאבלו סבאלטה, וינסנט קומפאני, דויד סילבה - ועוד המון שחקנים שעזרו לנו להגיע למעמד הזה, ושאנחנו רוצים לחלוק איתם את השמחה על ההישג".

"במשחק כזה כולם צריכים להיות טובים בהגנה, וזה מה שעשינו", אמר גיבור הערב ריאד מחרז. "לא ספגנו הרבה, ובגלל זה אנחנו בגמר. יש לנו עוד משחק בשבת בו ננסה לזכות בפרמיירליג, ואז נתכונן לגמר האלופות. זה היה משחק טוב מאוד, לא פתחנו כל כך טוב, אבל אחרי השער הרגשנו יותר בנוח. שחקני פריז איבדו סבלנות והחלו לבעוט בנו, אחרי הכרטיס האדום כבר היה קל יותר".

קייל ווקר, שהיה מצוין כמו יתר חבריו לחוליית ההגנה, התרגש: "אני בסך הכל ילד משפילד. על דברים כאלה חולמים בלילה, אני בעננים. עשינו עבודה נהדרת בהתחשב בכישרון של פריז, בכל העונה אנחנו מצליחים לשמור על רשת נקיה. סוף סוף להשיג ניצחון כזה - מגיע כל הכבוד לכל הסגל שלנו".

ריו פרדיננד ניתח ואמר: "הכול עניין של אופי, גם פפ דיבר על כך לפני המשחק. זה בדיוק מה שהוא רצה לראות מהקבוצה שלו, סיטי כפתה את הסגנון שלה במחצית השנייה של המשחק הראשון, ולמשך כל 90 הדקות היום. היא שלטה לגמרי, וזה שונה מאוד מסיטי שראינו באירופה בשנים הקודמות".

שחקן העבר דיון דאבלין הוסיף: "גם אם מוציאים את כל האיכות מסיטי, מוסר העבודה של השחקנים בלתי רגיל. זו הסיבה שהם זוכים בכל כך הרבה תארים, כל העבודה הקשה הזו וההקשבה למנג'ר. זה נהדר לראות. השער השני היה פשוט מתפרצת מושלמת. וואו. הגיע לסיטי לעלות, פ.ס.ז' ניסתה במשך 50-60 דקות, אבל לא מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully