וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדיננד: "פודן הוא השחקן הצעיר הכי מבטיח בכדורגל העולמי, הולאנד לא ברמה שלו"

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 11:23

שחקן העבר התמוגג מהכוכב הצעיר של מנצ'סטר סיטי, קראגר התלהב מדיאס: "מבחינתי הוא שחקן העונה". הפרשנים בצרפת נגד ניימאר: "דיבר יותר מדי"

כבר כמה שנים שקיליאן אמבפה נחשב להבטחה הכי גדולה בכדורגל העולמי, אולי בצוותא עם ארלינג הולאנד הלוהט מבורוסיה דורטמונד. אלא שאמש (שלישי) קיבלנו הוכחה נוספת על כך שגם כוכבה הצעיר של מנצ'סטר סיטי, פיל פודן, ראוי להיות מוזכר עם צמד הכוכבים באותה נשימה, אחרי שרשם עוד משחק יוצא מהכלל ב-0:2 של קבוצתו על פריז סן ז'רמן במשחק השני בחצי גמר ליגת האלופות, בסיומו חגגו התכולים עלייה ראשונה אי פעם לגמר המפעל.

"אני חושב שנכון לעכשיו, פודן הוא ההבטחה הכי גדולה בכדורגל העולמי", אמר שחקן העבר ריו פרדיננד. "הוא השחקן הצעיר הכי טוב כרגע כי הוא פשוט בכושר אדיר. הולאנד עדיין לא הגיע לרמה שלו".

בלם העבר המשיך: "סיטי הייתה פשוט אדירה. אני כמובן לא אוהד אותה אבל נהניתי מאוד לראות אותה משחקת. הכול עניין של אופי, גם פפ דיבר על כך לפני המשחק. זה בדיוק מה שהוא רצה לראות מהקבוצה שלו, סיטי כפתה את הסגנון שלה במחצית השנייה של המשחק הראשון, ולמשך כל 90 הדקות היום. היא שלטה לגמרי, וזה שונה מאוד מסיטי שראינו באירופה בשנים הקודמות".

שחקן מנצ'סטר סיטי רובן דיאס. GettyImages
נבחר למצטיין. דיאס/GettyImages

בלם עבר נוסף שהחמיא לסיטיזנס הוא ג'יימי קראגר, שבעיקר התלהב מיכולתו של רובן דיאס הנפלא. "אני אוהב אותו מאוד", אמר קראגר. "לטעמי הוא השחקן הטוב ביותר בפרמיירליג העונה ויש לו חלק גדול מאוד בזכייה הצפויה של סיטי באליפות. כשאני רואה אותו משחק, אני פשוט לא מאמין שהוא בן 23".

שחקן העבר דיון דאבלין הוסיף: "גם אם מוציאים את כל האיכות מסיטי, מוסר העבודה של השחקנים בלתי רגיל. זו הסיבה שהם זוכים בכל כך הרבה תארים, כל העבודה הקשה הזו וההקשבה למנג'ר. זה נהדר לראות. השער השני היה פשוט מתפרצת מושלמת. וואו. הגיע לסיטי לעלות, פ.ס.ז' ניסתה במשך 50-60 דקות, אבל לא מספיק".

מנגד, פאביו קאפלו ביקר בסיום את ניימאר ואמר: "קיוויתי שהוא יעשה משהו, שהוא יהיה קצת יותר מכריע. הוא ניסה לבצע יותר מדי דריבלים שלא לצורך ולא שיחק כמו מנהיג. מנהיג לוקח את הקבוצה קדימה, אל עבר היעד. הוא דיבר יותר מדי".

בטלוויזיה הצרפתית, ספג ניימאר ביקורות גם משחקן העבר והפרשן ז'רום רוטן. "פ.ס.ז' מצפה ממנו להרבה יותר. אם היא מתכוונת להאריך לו את החוזה, היא גם צריכה ליישר אותו. הוא לא מספיק מנהיג. מבחינת יכולות אישיות הוא פנטסטי, אבל האם הוא מסוגל לסחוב את הקבוצה על הגב? לצערי, התשובה שלילית. אם פ.ס.ז' בונה עליו לשנים הבאות, היא צריכה לדאוג שההתנהגות שלו תשתפר".

גם הפרשן דניאל ריולו מתח ביקורת על הכוכב הברזילאי ואמר בטלוויזיה הצרפתית: "הגענו לנקודה שחייבים להתחיל לשאול מה המטרה של פ.ס.ז' עם ניימאר. האם שילמו עליו כל כך הרבה והשקיעו בו כל כך הרבה בשביל יכולת כזאת? האם זה מה שאתה מצפה מהמנהיג שלך? לדעתי, זה פשוט לא מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully