וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בהפועל באר שבע: "גרמנו לשני המועדונים הכי טובים העונה להיראות רע"

הקבוצה של רוני לוי שוב לא ניצחה, אך נראתה מצוין מול האלופה ובמועדון אופטימיים לקראת העונה הבאה. שחקן: "הוכחנו שבאר שבע לא הלכה לשום מקום"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

רגשות מעורבים בהפועל באר שבע אחרי התיקו 1:1 אמש (שני) מול מכבי תל אביב. מצד אחד מרוצים במועדון מכך שגם נגד הטוענת לכתר השנייה, הקבוצה לא הפסידה ושיחקה כדורגל חיובי ממש כשם שעשתה מול מכבי חיפה בשבוע שעבר. מצד שני, הקבוצה סיימה עוד משחק ללא ניצחון בפלייאוף העליון והיא ממשיכה להתרחק מהכרטיס לאירופה בסוף העונה.

כך או אחרת, למרות שהפועל באר שבע עדיין לא השיגה שלוש נקודות בפלייאוף העליון באמצעות ניצחון, תחושת האופטימיות באשר למה שיכולה לעשות הקבוצה בעונה הבאה, גוברת על תחושת התסכול מכך שהיא עוד לא קרובה להשיג כרטיס לאירופה. בכל מקרה להפועל באר שבע יש עוד זמן ויש עוד 12 נקודות בקופה, רק שעכשיו מבינים במועדון המבחן הוא יותר קשה שכן מול מכבי חיפה ומול מכבי תל אביב ההתלהבות של השחקנים והמוטיבציה שלהם היתה בשיא בטרנר מול שני מועדונים גדולים שרצים לאליפות ועכשיו מצפים בבאר שבע לראות מהשחקנים את אותה היכולת גם במשחק חוץ מול מ.ס. אשדוד הצנועה יותר. "אסור ללכת אחורה ביכולת אחרי המשחקים מול מכבי תל אביב ומול מכבי חיפה", אמר גורם במועדון. "המבחן שלנו הוא איך ניראה במשחק הבא".

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. לירון מולדובן
מרוויח נקודות לפני סוף העונה. רוני לוי/לירון מולדובן

צמד המשחקים מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב הותירו את רוני לוי מאוד אופטימי באשר לעונה הבאה והוא משוכנע כעת שניתן יהיה לבנות קבוצה שתוכל להיאבק על האליפות. לוי חש שיש לו בסיס טוב של ישראלים וזרים ושעליהם הוא צריך לפגוע בשניים או שלושה זרים איכותיים וגם לצרף עוד שני ישראלים טובים. "הוכחנו במשחק הזה מול מכבי תל אביב וגם מול מכבי חיפה, שהפועל באר שבע לא הלכה לשום מקום ולא נעלמה", אמר אמש אחד השחקנים. "גרמנו לשני המועדונים הכי טובים העונה להיראות רע וזה נזקף לזכותנו. אפשר לעשות קבוצה חזקה בעונה הבאה בהפועל באר שבע".

מרואן קבהא שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
עובר עונה מורכבת מאוד. קבהא/לירון מולדובן

במועדון מאושרים בשביל מרואן קבהא על שער השוויון הנהדר שכבש. מי שקרוב לקבהא יודע לספר על עונה מאוד מורכבת שהוא עבר. גם בפן המקצועי בהפועל באר שבע וגם בענייניו האישיים. גם האירוע שהיה לו עם טל בן חיים בהפסקת המשחק והדברים החריפים שנאמרו מצד שחקן מכבי תל אביב, גרמו לרבים בקבוצה לשמוח עבור הקשר שכבש שער יוצא דופן אתמול. "זה מאוד חשוב שרוני קיבע הרכב ויש לשחקנים כמו מרואן שוב ביטחון שהם שחקנים שהמאמן סומך עליהם", הסבירו בהפועל באר שבע את השינוי שחל אצל קבהא באחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully