וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן: "אנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ, כל הליגה רוצה להרוס לנו"

חלוץ מכבי תל אביב אופטימי למרות התיקו: "כולם רוצים להרוס לקבוצה הכי טובה". ואן לוון מחכה ל"משחק שיכול לתקן הכל" מול מכבי חיפה, ז'וזואה דורש יחס אחר לז'וזואה: "קבוצות באות ומנסות להדליק אותו"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב הגיעה הערב (שני) לאצטדיון טרנר וקיוותה להיצמד למכבי חיפה שבפסגה, אך סיימה רק ב-1:1 עם הקבוצה מבירת הנגב. זה התחיל טוב מאוד מבחינת האורחת, כשתוך פחות מחצי שעה מהפתיחה כבר צעדה ביתרון 0:1 לאחר עבירה מיותרת של באריירו על שרן ייני ברחבה, ויונתן כהן שלח את הפנדל פנימה. עימות חריג פרץ בין שחקני שתי הקבוצות בירידה להפסקה, אך הניצים הופרדו בסופו של דבר. באר שבע הצליחה להשוות במחצית השנייה משער נפלא של מרואן קבהא (61) שמצא את החיבורים של טננבאום מ-25 מטרים והקבוצה של ואן לוון תגיע למשחק העונה כשהיא רחוקה ארבע נקודות מהפסגה.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון אמר בסיום: "לא שיחקנו את המשחק שלנו, לא מצאנו את הקצב שלנו מהדקה הראשונה. רדפנו אחרי עצמנו כל המשחק. מהמשחק הזה אני לוקח רק את הנקודה. נצטרך לעשות את מה שאנחנו יכולים עד סיום העונה ונראה איך זה יילך. אני לא חושב שהלחץ השפיע עלינו, אם הלחץ משפיע עליך אז כנראה שזה לא מגיע לך. אני לא יכול להגיד שמאבק האליפות נגמר, יש עוד מספיק משחקים ונעשה כל מה שאנחנו יכולים. המשחק מול מכבי חיפה יכול לתקן הכל".

יונתן כהן אמר: "אנחנו במצב יחסית סביר, 4 הפרש זה פער של שני משחקים ואנחנו פוגשים אותם ביום ראשון. לא חושב שזה נגמר. צריך להרים את היכולת, אין ספק. כולם רוצים להרוס לנו כי אנחנו מכבי תל אביב. כל הליגה רוצים להרוס לקבוצה הכי טובה. כרגע מכבי חיפה ראשונה, אני חושב שאנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ ואני מקווה שנוכיח את זה במשחקים הקרובים.

"אין ספק שהיה לי קשה מאוד עם הפציעה. היא קצת התעכבה, אבל החבר'ה הסתדרו יפה בלעדיי. הגענו למקומות שבאמת רצינו אחרי פתיחת העונה הלא טובה, אבל עכשיו אני בריא ואתן הכל כדי שנזכה באליפות".

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. לירון מולדובן
עדיין אופטימי. ואן לוון/לירון מולדובן

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי אמר: "זה נראה הרבה יותר טוב ממה שזה נראה בהתחלה. עובדה: היו לנו שחקנים שלא שיחקו פרקי זמן מאוד ארוכים. אני חושב שבמחזורים האחרונים מתגבש לנו הרכב וזה נראה קצת יותר טוב, אך אנחנו באמת מצפים ליותר".

על העונה הבאה: "עוד קצת מוקדם לדבר על כך, אבל יש שלד טוב מאוד, יש קהל נפלא ובהחלט אפשר לבנות קבוצה טובה בעונה הבאה".

על ז'וזואה: "התשוקה שלו היא מדהימה. שחקנים כאלה מתאמנים טוב ורוצים לנצח. עם זאת, עם כל זה שהוא חם מזג, הרבה קבוצות מגיעות ומנסות להדליק אותו לעצבן אותו כדי להוציא אותו מהמשחק. אני חושב שהכדורגל שלנו צריך לדעת לשמור על שחקנים עם מגע קסם כמו שלו. הוא באמת שחקן שקל לאמן אותו. יש לו הבנה טקטית, הרבה רצון קצת התלהבות - צריך לתת לו יחס אישי, אבל זה בסדר". על מאבק האליפות בין מכבי תל אביב ומכבי חיפה: "לכל אחת יש את הסגנון שלה, מכבי תל אביב יותר עצמתית, מכבי חיפה יותר כישרוניים, יש אלופות כאלה ויש כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully