וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה: "יש לי קבוצה אכזרית, על זה חלמתי כשהגעתי לאתלטיקו"

עודכן לאחרונה: 1.5.2021 / 20:22

בספרד כינו את ה-0:1 "מזל של אלופה", המאמן החמיא לשחקניו, וגם: מדוע לא קיבלה אלצ'ה פנדל חוזר לאחר שאובלק יצא מקו השער?

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. רויטרס
כמה לחץ השתחרר. סימאונה/רויטרס

"מזל של אלופה", היתה הכותרת הראשית ב"אס" הערב. ואכן, אם אתלטיקו מדריד תצליח להחזיק מעמד ולזכות באליפות, בהחלט ייתכן שהיא תביט בחזרה למשחק הערב (שבת) מול אלצ'ה, אותו ניצחה בסופו של דבר 0:1. מרכוס יורנטה כבש את השער היחיד (23), אך הרגע הדרמטי במשחק הגיע בתוספת הזמן, שפידל בעט פנדל הישר לקורה. הקולצ'ונרוס שרדו, פתחו פער זמני של חמש נקודות בפסגה, והבטיחו שלמשחק הבא מול ברצלונה, שעשוי להכריע את גורל האליפות, הם יגיעו מפסגת הטבלה.

מה נותר למוליכות עד לסיום העונה?

אתלטיקו מדריד:

ברצלונה (חוץ)
ריאל סוסיאדד (בית)
אוסאסונה (בית)
ויאדוליד (חוץ)

ריאל מדריד:

אוסאסונה (בית)
סביליה (בית)
גרנאדה (חוץ)
אתלטיק בילבאו (חוץ)
ויאריאל (בית)

ברצלונה:

ולנסיה (חוץ)
אתלטיקו מדריד (בית)
לבנטה (חוץ)
סלטה ויגו (בית)
אייבר (חוץ)

סביליה:

אתלטיק בילבאו (בית)
ריאל מדריד (חוץ)
ולנסיה (בית)
ויאריאל (חוץ)
אלאבס (בית)

בספרד תהו בסיום מדוע לא קיבלה אלצ'ה פנדל חוזר, שכן צילומי הטלוויזיה הראו בבירור שיאן אובלק עמד מחוץ לקו השער ברגע הבעיטה של פידל. עם זאת, השוער הנפלא לא נגע בכדור, ולפי החוקה, רק אם היתה לו השפעה ברורה על המהלך צריך היה להורות על בעיטה חוזרת. במקרה של בעיטה לקורה או למשקוף, הרי שהמהלך חוקי.

"כל ניצחון הוא חשוב", סיכם דייגו סימאונה, שנראה מאושר בסיום המשחק. "היתה לנו מחצית ראשונה מצוינת, הטובה ביותר שלנו זה זמן רב. היינו צריכים להוביל בתוצאה גבוהה יותר, ואז במחצית השנייה הפסקנו להתקיף. בסופו של דבר היו יותר דברים חיוביים משליליים, לואיס סוארס חזר ושיחק 80 דקות והוא מביא לנו דברים בריאים מאוד. יש לי קבוצה אכזרית שמשחקת עם הרבה התלהבות, בדיוק על זה חלמתי כשהגעתי לאתלטיקו מדריד".

יורנטה הוסיף: "היינו חייבים לנצח, זה היה חשוב מאוד עבור כולם. הצלחנו לנצח למרות שזה היה מאוד קשה. השגנו שלוש נקודות שנותנות לנו הרבה מאוד כוח לקראת הסיום. זה השלב הזה בעונה בו לכל הקבוצות יש על מה לשחק - אירופה, ירידה, אליפות, וכולן בשיאן. ניצחונות תמיד מגבירים את רמת הביטחון וכך היה גם היום". כשנשאל האם קבוצתו נהנתה מאלילת המזל בפנדל המומחץ, השיב: "אני לא מאמין במזל, אבל אם הבעיטה היתה הולכת למסגרת, אובלק היה מציל אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully