וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסי קרוב להישארות בברצלונה, שפנתה לראשונה לפ.ס.ז' בנוגע לניימאר

עודכן לאחרונה: 1.5.2021 / 16:16

לפי "ל'אקיפ", הכוכב מרוצה מהדור החדש של הקבוצה ומהגעת לאפורטה, ב-RAC1 נטען כי הנשיא אופטימי בנוגע לאפשרות השבתו של הברזילאי

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
עוד צעד בדרך להישארות? מסי/רויטרס

האם ליאונל מסי ימשיך בברצלונה לעונה נוספת? לפי "ל'אקיפ", הזכייה בגביע המלך הגדילה את הסיכויים שהפרעוש יישאר בקאמפ נואו. הכוכב מאמין בדור החדש של המועדון (וביניהם פדרי, פרנקי דה יונג, אנסו פאטי, רונאלד אראוחו ואוסקר מינגסה), וכך גם בהנהגתו המחודשת של הנשיא ז'ואן לאפורטה.

מסי אף קיבל את הרושם שברצלונה תעשה הכול כדי להחתים בקיץ את ארלינג הולאנד, וגם שמו של חברו הטוב ניימאר ממשיך לעמוד על הפרק. לפי RAC1 הקטאלני, לאפורטה פנה לראשונה לפריז סן ז'רמן בנוגע לאפשרות להשיב את הברזילאי בחזרה לספרד. "לאפורטה לא מתכוון לוותר על אף שקיבל מסרים שליליים מאלופת צרפת", נכתב בדיווח. "הוא מאמין שניתן להחזיר את ניימאר לברצלונה במחיר נמוך מזה שדרשה הקבוצה לפני כשנתיים - 130 מיליון יורו".

על פי הדיווח, הסיבה לאופטימיות של לאפורטה נובעת מהעובדה שהכוכב הברזילאי, שנושק לגיל 30, מסיים את חוזהו בקיץ 2022 ונראה שקבוצתו תרצה להרוויח כמה שיותר על מכירתו, וכדי לעשות זאת עליה למכור אותו לפני כן.

לפני מספר ימים, כך נטען בספרד, נפגש לאפורטה גם עם אביו של מסי, אך הצעה רשמית טרם הוגשה. רק לאחר שחוסר הבהירות הכלכלי יוסר מעל המועדון, יוחלט בברצלונה מה להציע לקפטן האהוב שלה.

שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
ישוב לספרד? ניימאר/רויטרס

בשל שיתוף הפעולה המוצלח על כר הדשא בין ליאונל מסי לפרנקי דה יונג בברצלונה, לא מפתיע שהיחסים בין השניים, גם מחוץ למגרש, טובים מאוד. "מסי מחזיק מאוד מפרנקי, הוא חושב שהוא שחקן נהדר", אמר רונלד קומאן בנושא. "כששלושתנו משוחחים, מסי מדבר עם פרנקי ומסביר לו כל מיני דברים. הוא משוכנע שפרנקי יכול להגיע לרמה אפילו יותר גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully