וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "איזה גול, איזה איש. אני מאוהב בסרחיו אגוארו"

מנג'ר מנצ'סטר סיטי הילל את החלוץ הוותיק שסוף סוף כבש: "קיבלנו אותו בחזרה בדיוק בזמן". אגוארו: "פסל בדמותי? אודה להם מאוד"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על קריסטל פאלאס/ספורט1

הרגע הגדול של מנצ'סטר סיטי מתקרב. לאחר ה-1:2 הגדול על פריז סן ז'רמן בחצי גמר ליגת האלופות, ניצחה היום (שבת) האלופה שבדרך 0:2 את קריסטל פאלאס ותוכתר רשמית כבר מחר, אם סגנית המוליכה מנצ'סטר יונייטד תפסיד לליברפול.

"סוף סוף יכולתי לשחק", אמר סרחיו אגוארו, שכבש את שער השדה הראשון שלו העונה. "אני כל כך מאושר. עבר זמן רב מאז ששיחקתי 90 דקות, השער היה נחמד כי הוא מקרב אותנו לזכייה. נחכה לראות מה יקרה מחר ואז נוכל להיות רגועים יותר במשחקים שנותרו עד סוף העונה. אני שמח שסוף סוף הצלחתי להבקיע כי זו העבודה שלי, אבל הדבר החשוב הוא לזכות בשלוש נקודות".

כשנשאל על הגומלין מול פריז סן ז'רמן אמר החלוץ הוותיק: "אני תמיד מוכן. אני מרגיש טוב, הברך שלי בסדר, ואני פשוט מחכה להזדמנויות. אם לא אשחק, זה גם בסדר, אני רק רוצה לעזור לחברים שלי".

בסיום העונה יעזוב אגוארו את סיטי, אחרי שביסס את מעמדו כאחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון. בסיום המשחק היום נשאל האם היה רוצה שפסל ייבנה בדמותו מחוץ לאצטדיון והשיב: "המועדון אמר לי על כך, אבל אמרתי שאני לא רוצה דבר. אני מעדיף לחכות עד הסוף. אם ירצו לעשות משהו, אודה להם מאוד".

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. Tom Flathers, GettyImages
שער מרגש. אגוארו/GettyImages, Tom Flathers

פפ גווארדיולה לא ידע את נפשו מרוב אושר לאחר השער של החלוץ האהוב. "איזה גול, איזו תנועה, איזה איש", אמר. "אני מאוהב בו כאדם. כמה פעמים הוא כבר כבש ככה? אנשים לא מבינים כמה הוא היה חסר לנו, אבל אולי קיבלנו אותו ברגע הנכון. הוא יודע שיש לו איכויות יוצאות דופן".

על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "אני מאושר, היה לנו קשה אבל במחצית השנייה הרווחנו את זה. אני מרוצה מאוד, כי תמיד קשה לשחק אחרי ליגת האלופות. אציץ על המשחק של ליברפול, אבל הכול בידיים שלנו, אני גאה מאוד במה שעשינו העונה בליגה. ניתן הכול כדי לנצח את פריז סן ז'רמן".

גווארדיולה ביצע היום שמונה שינויים בהשוואה להרכב שפתח בעיר האורות, וגם זה לא עצר את הסיטיזנס. "הם דורסניים ולא מפסיקים לרגע", ניתח שחקן העבר פול דיקוב. "אם הם היו מנצחים 0:4 או 0:5, אף אחד לא היה מניד עפעף. עוד אחר הצהריים מושלם עבור סיטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully