וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם הביסה 0:4 את שפילד יונייטד, גארת' בייל הבקיע שלושער

הוולשי הבריק מול נועלת הטבלה עם שערים יפים (36, 61 ו-69). סון חתם (77) לתרנגולים, שרחוקים חמש נקודות מהמקום הרביעי הנכסף

תקציר: טוטנהאם - שפילד יונייטד 0:4 (גארת' בייל כובש שלושער)/ספורט1

המחזור ה-34 בליגה האנגלית נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. במוקד, מנצ'סטר יונייטד הייתה אמורה לארח את האלופה היוצאת ליברפול אך המשחק נדחה בגלל התפרעות אוהדים וכך גם חגיגות האליפות של מנצ'סטר סיטי. טוטנהאם הביסה 0:4 את נועלת הטבלה שפילד יונייטד עם שלושער של גארת' בייל. ארסנל יצאה לסנט ג'יימס'ס פארק והשיגה 0:2 בחוץ על ניוקאסל.

* סקוטלנד: ריינג'רס ניצחה בפעם השלישית העונה את סלטיק באולד פירם. האלופה הנכנסת הביסה 1:4 את יריבתה הגדולה, כשניר ביטון ישב 90 דקות על ספספל המפסידה. קמאר רוף כבש ראשון עבור ריינג'רס בדקה ה-26, אך אודסון אדואר הצרפתי השווה תוך ארבע דקות. שלוש דקות לאחר מכן החזיר אלפרדו מורלוס הקולומביאני את היתרון לקבוצה של סטיבן ג'רארד. רוף הוסיף את השני שלו במשחק ואת השלישי של ריינג'רס בדקה ה-57, כשג'רמיין דפו בן ה-38 קינח עם הרביעי, שתי דקות בתוך תוספת הזמן.

שחקן ארסנל מוחמד אלנני. רויטרס
ארסנל שבה לנצח. אלנני/רויטרס

ניוקאסל - ארסנל 2:0

לאחר שנראתה לא טוב בתקופה האחרונה והפסידה פעמיים ברציפות בשני המשחקים האחרונים (מול אברטון בליגה ומול ויאריאל בליגה האירופית) שבה ארסנל לנצח, ועשתה זאת ללא יותר מידי קשיים. מוחמד אלנני המצרי נהנה מבישול של פייר אמריק אובמיאנג כבר לאחר שש דקות. אובמיאנג ששב מהיעדרות לאחר שדיווח כי חלה במלריה לפני כשבועיים, הוסיף את השער השני לאחר בישול של מרטינלי. בלם ניוקאסל פביאן שאר הורחק באדום ישיר בתוספת הזמן, וזה לא שינה דבר כך או כך.

תקציר: ניוקאסל - ארסנל 2:0/ספורט 1
גארת' בייל טוטנהאם. רויטרס
עכשיו באים? בייל חוגג/רויטרס

טוטנהאם - שפילד יונייטד 0:4

מה תגידו על גארת' בייל? הוולשי המושמץ שחזר הבייתה מריאל מדריד נתן את משחקו הטוב ביותר מאז שהצטרף לתרנגולים עם שלושער גדול וראשון מאז 2012. אחרי ההפסד הכואב למנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה, טוטנהאם קיבלה יריבה בהזמנה והלמה בנועלת הטבלה. התרנגולים צימקו שוב את הפער מצ'לסי הרביעית לחמש נקודות ואורבים למעידה של היריבה הגדולה, כדי להשתחל לליגת האלופות. בייל החל את ההצגה הפרטית שלו בדקה ה-36 כשקיבל הקפצה מאורייה ובנגיעה "סתר" לכדור מעל השוער. בדקה ה-61 סון שלח לעומק את בייל, שנותר חופשי מול השוער ובעט חזק לרשת הגבוהה. אורייה רשם בישול שני לבייל, שהשלים שלושער (69) עם בעיטה שטוחה לפינה וסון חתם את הרביעייה בדקה ה-77, שתי דקות אחרי שבייל קיבל את הכבוד והוחלף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully