וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר זכתה רשמית באליפות איטליה, רונאלדו הציל את יובנטוס

אחרי 11 שנה: הנראזורי הוכתרו באופן רשמי בזכות התיקו הדרמטי של אטאלנטה, 1:1 מול ססואולו. צמד מאוחר של הפורטוגלי (83 ו-90) סידר ליובה 1:2 דרמטי על אודינזה ומקום שלישי

לואיס מוריאל, שחקן אטאלנטה. Emilio Andreoli, GettyImages
החמצת פנדל, שהעניקה לאינטר את התואר. מוריאל/GettyImages, Emilio Andreoli

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם הכתרה רשמית: אינטר אלופה! אחרי 11 שנה, ואחרי 9 אליפויות רצופות של יובנטוס, הנראזורי הבטיחו היום רשמית את התואר בזכות המעידה של אטלאנטה, שהסתפקה ב-1:1 מול ססואולו והעניקה לאינטר אליפות ראשונה מאז 2010.

בינתיים מאחורי האלופה ניטש קרב על שלושת הכרטיסים הנוספים לליגת האלופות. אטאלנטה כאמור איבדה נקודות יקרות, בעוד נאפולי השלישית מעדה גם היא עם 1:1 מול קליארי. האלופה היוצאת יובנטוס גירדה 1:2 על אודינזה ולאציו פתחה את היום עם 3:4 על גנואה.

ססואולו - אטאלנטה 1:1

אטאלנטה רוצה מקום בליגת האלופות, ססואולו רוצה מקום באירופה, אבל מי שיצאה המנצחת הענקית מהמשחק הזה היא דווקא אינטר, שחגגה רשמית זכייה באליפות בעקבות המעידה של האורחים. רובין גוסנס העניק לאטלאנטה יתרון (32) בבעיטה חדה, אבל דומניקו ברארדי השווה (52) בפנדל. בדקות הסיום הגיעה הדרמה לשיאה: לואיס מוריאל הוכשל וקיבל פנדל, נהדף, ומעד לפני שהגיע לריבאונד מול רשת חשופה. בתוספת הזמן עוד כדור הוצל מקו השער - והמשמעות: יש אלופה חדשה לאיטליה וזו אינטר והאמת? הגיע לה בענק.

עוד בוואלה!

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו החליט לעזוב את יובנטוס, הנחה את סוכנו למצוא לו קבוצה

לכתבה המלאה

יובנטוס מברכת את אינטר על הזכייה באליפות ה-19

לורנצו אינסינייה נאפולי. רויטרס
פספוס של שתי נקודות שעלול לעלות במקום בליגת האלופות. אינסינייה מאוכזב/רויטרס

נאפולי - קליארי 1:1

משחק בעל חשיבות עצומה לשתי הקבוצות, הסתיים בחלוקת נקודות שספק אם מספקת אחת מהן, בעיקר את המארחים הפייבוריטית שפספסו הזדמנות לפתוח פער מיובנטוס בקרב על המקום הרביעי. ויקטור אוסימן החלוץ הניגרי הצעיר העלה את המארחים ליתרון מוקדם בדקה ה-13 אחרי בישול של אינסינייה הנפלא, אבל עמוק בתוספת הזמן נאית'ן נאנדס הציל נקודה לקבוצה מסרדיניה ונתן לה פער של נקודה מהקו האדום הלוהט.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער ניצחון לזכות יובנטוס. רויטרס
הציל את יובנטוס וסידר לה את המקום השלישי. רונאלדו חוגג/רויטרס

אודינזה - יובנטוס 2:1

שושלת תשע האליפויות של יובנטוס הגיעה לסיומה עם עונה כושלת בכל המסגרות, בתקשורת כבר מתייחסים לפרידה מכריסטיאנו רונאלדו כעובדה מוגמרת, סערת הסופר ליג גרמה נזק, ובצל כל זה צריכים השחקנים לעשות מאמץ אחרון כדי לסיים בין ארבע הראשונות. הערב הקבוצה של פירלו הייתה בדרך למפח נפש נוסף, אבל כריסטיאנו רונאלדו הציל אותה עם צמד מאוחר שסידר ניצחון ושלוש נקודות שהעלו את האלופה היוצאת למקום השלישי. המשחק החל רע מאוד מבחינת יובה, כאשר צמד הארגנטינאים של אודינזה רודריגו דה פול ונואל מולינה חברו ל-0:1 כבר אחרי 10 דקות. אלא שדה פול מבשל השער נגע בידו ברחבה אחרי כדור חופשי וסידר ליובה פנדל, אותו בעט רונאלדו לרשת בדקה ה-83. בדקה ה-90 של המשחק אדריאן ראביו הרים כדור מדויק מצד שמאל וכריסטיאנו רונאלדו השתחל ונגח בין רגליו של סקופט השוער המחליף. במחזור הבא יובנטוס תארח את מילאן לקרב ישיר על המקום בליגת האלופות.

שחקן לאציו לואיס אלברטו. Giuseppe Maffia, GettyImages
לאציו ממשיכה להתקרב לטופ 4. לואיס אלברטו/GettyImages, Giuseppe Maffia

לאציו - גנואה 3:4

ניצחון שמיני בתשעה משחקים הציב את לאציו חזק מאוד בתמונת ההעפלה לליגת האלופות וכשלפניה משחקים נגד פארמה, פיורנטינה, ססואולו ואחרות, נראה שהיא בהחלט מסוגלת לעשות זאת. חואקין קוראה כבש צמד (30, 56) וצ'ירו אימובילה (43, פנדל) ולואיס אלברטו (48) הוסיפו. לגנואה הבקיעו אדם מארושיץ' (47, עצמי), ג'אנלוקה סקמאקה (80, פנדל) ואלדור שמורודוב (81).

משחקים נוספים

בולוניה - פיורנטינה 3:3
לבולוניה: רודריגו פלאסיו (31, 71, 84). לפיורנטינה: דושאן ולאחוביץ' (22, 73), ג'אקומו בונאבנטורה (64)

סמפדוריה - רומא (21:45, ONE2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully