וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו החליט לעזוב את יובנטוס, הנחה את סוכנו למצוא לו קבוצה

ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שהכוכב הפורטוגלי ויובה הגיעו לנקודת אל חזור: "מתנהלים כמו זוג פרוד שממשיך לחיות יחד באותו בית". יונייטד המועמדת הריאלית היחידה

כריסטיאנו רונאלדו זורק את חולצת יובנטוס. Jonathan Moscrop, GettyImages
הסוף? רונאלדו/GettyImages, Jonathan Moscrop

באיטליה טוענים: כריסטיאנו רונאלדו החליט לעזוב את יובנטוס בסוף העונה, והנחה את הסוכן העל ז'ורז'ה מנדש למצוא לו קבוצה חדשה. לפי הדיווח ב"גאזטה דלו ספורט", רונאלדו נחוש לחזור לאחת הקבוצות בהן שיחק בעבר.

בכל מקרה, נראה היה שהכוכב הפורטוגלי ידרוש מהקבוצה לעזוב אם לא תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. השאלה הגדולה היא איך המהלך יוכל לקרום עור וגידים: רונאלדו חתום ביובנטוס עד קיץ 2022 ומשכורתו השנתית מוערכת ב-31 מיליון יורו. בנוסף, תנאי המס הנוחים בארץ המגף מאפשרים לו לשלם 100 אלף יורו בלבד בשנה למוסדות המדינה - סכום נמוך משמעותית מבכל מדינה אחרת.

פלורנטינו פרס כבר שלל את האפשרות שרונאלדו יחזור לריאל מדריד בקיץ, ולפי שעה נראה שמנצ'סטר יונייטד, אקסית אחרת של הפורטוגלי, היא המועמדת הריאלית היחידה לרכוש אותו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס יורד כעוס לחדרי ההלבשה. Valerio Pennicino, GettyImages
מנותק מהקבוצה?/GettyImages, Valerio Pennicino

בכל מקרה, נראה שרונאלדו יצטרך לוותר על סכום ניכר ולא יוכל לקבל את מלוא שכרו אם יעזוב. לפי הדיווח, הגישה של רונאלדו השתנתה אחרי ההדחה מליגת האלופות על ידי פורטו בחודש מרץ.

"נראה שרונאלדו ויובנטוס כבר נפרדו אבל ממשיכים לחיות יחד בעל כורחם", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט", שטוענים כי רונאלדו מבודד מיתר הקבוצה ולא מחובר לשאר השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully