וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 2:3 את ולנסיה לפני המפגש מול אתלטיקו

גבריאל הימם את הקטלאנים (49), אבל מסי (57 ו-69) וגריזמן (63) סידרו מהפך ושלוש נקודות יקרות. סולר צימק (83) בשער יפהפה. בשבת: בארסה תעלה (זמנית) לפסגה אם תנצח את אתלטיקו מדריד

אנטואן גריזמן ברצלונה חגיגה. רויטרס
מהפך מתוק במסטאייה. שחקני ברצלונה חוגגים/רויטרס

המחזור ה-34 בליגה הספרדית נמשך היום (היום) עם ארבעה משחקים. במוקד, ברצלונה התאוששה מההפסד לגרנאדה עם 2:3 דרמטי בחוץ מול ולנסיה ותגיע למשחק מול אתלטיקו מדריד בשבת כשניצחון יעלה אותה זמנית לפסגה. ויאדוליד ושון וייסמן השיגו 1:1 מול בטיס כשהישראלי שוב כבש עבור חבריו וחילץ עבורם נקודה יקרה. ויאריאל תארח את חטאפה וגרנאדה תארח קאדיס.

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
החמיץ פנדל, אבל תיקן במהלך ההמשך/רויטרס

ולנסיה - ברצלונה 3:2

איזו דרמה במסטאייה: לאחר המעידה וההפסד הסנסציוני בקאמפ נואו לגראנדה, הקבוצה של רונאלד קומאן חזרה לנצח, אבל כמו תמיד מול ולנסיה זה הלך קשה, קשה מאוד. נתחיל מהסוף: הניצחון הזה קובע שניצחון נוסף בשבת בקאמפ נואו על אתלטיקו מדריד יעלה את בארסה לפסגה, לפחות עד המשחק של ריאל מדריד מול סביליה יממה לאחר מכן. אחרי שניצחה רק פעם אחת את הכבשה השחורה בששת המפגשים האחרונים, בארסה התקשתה גם הפעם ואחרי מחצית עקרה, הסכר נפתח במחצית השנייה. זה החל עם שער של גבריאל (49), שניצל חולמנות של לנגלה ונגח פנימה באין מפריע. אלא שהשער הזה העיר את בארסה ומסי השווה (57) אחרי שהחמיץ פנדל ותיקן במהלך ההמשך. גריזמן השלים מהפך בדקה ה-63 ומסי קבע 1:3 בבעיטה חופשית נפלאה (69) לפני שקרלוס סולר הלחיץ מאוד את הקטלאנים בדקות האחרונות עם פצצה לחיבורים (83). בארסה שורדת מוקש גדול, אבל עדיין לא תלויה בעצמה גם עם ניצחון על אתלטיקו משום שבמידה של שוויון נקודות עם ריאל מדריד, הבלאנקוס יוכתרו כאלופים בגלל שני הניצחונות במאבקים הישירים. וואו, איזו סיומת תהיה לנו לעונה הזו.

עוד בוואלה! ספורט

רונלד קומאן: "מסי מחזיק מאוד מדה יונג ובטוח שהוא עוד ישתפר"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, פרנקי דה יונג, סרג'יניו דסט, שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
ברצלונה חוגגת את השוויון/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 2: מהלך נהדר של ברצלונה החל עם הכנסת כדור של גריזמן לדה יונג, שהשאיר לפדרי אבל האחרון בעט ממצב קורץ מאוד החוצה.
  • דקה 12: אראוחו הגיע ראשון לכדור חופשי של מסי ודחק מחמישה מטרים, אבל סילסן הדף עם הכתף.
  • דקה 20: ולנסיה יצאה למתפרצת מסוכנת, גדש מצא את גאיה שבמקום למסור למרכז בעט חלש החוצה.
  • דקה 49: גול! גבריאל נותר חופשי לגמרי לכדור קרן, טר שטגן ביקש עבירה ולא קיבל אותה והבלם הברזילאי נותר חופשי לגמרי ונגח פנימה. 0:1 לוולנסיה.
  • דקה 56: פנדל לברצלונה! אנטוניו לאטו מנע מדה יונג להבקיע בידו וקיבל רק צהוב. השופט הורה על הנקודה הלבנה.
  • דקה 57: גול! מסי בעט חלש מאוד לפינה כדור שנהדף על ידי סילסן, אבל בוסקטס השאיר את הכדור בחיים ופדרי הפציץ השוער הדף שוב לעבר מסי שתיקן את עצמו וכבש ממטר. איזו דרמה. 1:1 במסטאייה.
  • דקה 63: גול! ברצלונה משלימה מהפך מהיר ועולה ל-1:2. אלבה הרים כדור מהאגף השמאלי, דה יונג נגח מעולה לפינה אבל סילסן התעופף והציל. אלא שגריזמן היה שם כדי לדחוק את הריבאונד פנימה.
  • דקה 69: גול! הבליץ של ברצלונה נמשך עם השני של מסי שקבע 1:3 קריטי לקבוצתו. בארסה זכתה בכדור חופשי בדיוק מהטווח שמסי אוהב ומ-20 מטרים הארגנטינאי סובב נהדר מעל החומה לקורה ופנימה.
  • דקה 83: גול! ולנסיה לא מוותרת. המארחת צימקה ל-3:2 עם שער נפלא של קרלוס סולר שירה מ-20 מטרים אל בין החיבורים של טר סטגן שהיה קצר מלהושיע.
שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Denis Doyle, GettyImages
ה-VAR קלקל את המחווה. וייסמן/GettyImages, Denis Doyle
שון וייסמן שחקן ויאדוליד. David S. Bustamante, GettyImages
כבש שוב והפעם השער אושר. וייסמן/GettyImages, David S. Bustamante

ויאדוליד - בטיס 1:1

המארחת ניצחה לאחרונה לפני כמעט חודשיים, אך שלוש תוצאות תיקו בשלושת המחזורים האחרונים שמרו את ויאדוליד מעל הקו האדום. במשחק הליגה האחרון נחלצו הסגולים-לבנים מהפסד לבילבאו בזכות שער שוויון של שון וייסמן. כעת כבש הישראלי שער שוויון נוסף עבור חבריו וחילץ נקודה יקרה נוספת עבור ויאדוליד.

הישראלי מצא את הרשת אחרי 10 דקות כשדחק מקרוב, אבל לא חגג. וייסמן שלפני כניסת השבת הספיק לכתוב פוסטים לזכר ההרוגים באסון הר מירון, סימן 45 עם האצבעות והצביע לשמיים, אבל מיד לאחר מכן הכיבוש שלו נפסל אחרי התערבות VAR - בגלל נבדל גבולי ביותר בתחילת המהלך. בדקה ה-49 רויבאל גרסיה העלה את האורחת ליתרון, אך וייסמן השווה עבור חבריו בדקה ה-68 לאחר שהתרומם באופן נהדר להגבהה של לוקאס אולאסה ונגח לקורה ופנימה.


משחקים נוספים:

ויאריאל - חטאפה 0:1
לוויאריאל: ירמי פינו (79)
גרנאדה - קאדיס 1:0
לקאדיס: רובן סוברינו (39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully