וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתיעוד: תקרית אלימה באימון בני יהודה: אוהדים התעמתו עם השחקנים

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 18:17

כמה אוהדים של הקבוצה הגיעו למתקן האימונים ודרשו מהשחקנים להוריד את החולצות. אברמוב: "מגנה בחריפות, התנהגות מבישה"

תקציר: בני יהודה - הפועל חדרה 3:2/ספורט1

אירוע חמור התרחש הבוקר (חמישי) באימון בני יהודה. שישה אוהדים מוכרים של הקבוצה הגיעו למתקן האימונים בשכונת התקווה נכנסו לחדר הכושר של הקבוצה ודרשו מהשחקנים להוריד את החולצות ולא להתאמן. "הרגתם אותנו. תורידו את החולצות של בני יהודה. אתם לא ראויים ללבוש אותן", צעקו האוהדים תוך כדי ניסיון פיזי להוריד את החולצות של השחקנים.

צפו באוהדי בני יהודה מפשיטים את השחקנים מהחולצות באימון/לפי סעיף 127 א' בחוק זכויות היוצרים

למקום הגיעו בגלל הצעקות כמה חברי הנהלה וביקשו מהאוהדים לעזוב את המקום. במשך עשר דקות התנהלו הדברים בין הצדדים והאוהדים עזבו את המקום בלי שהיה צורך להזמין משטרה.

בעלי בני יהודה ברק אברמוב הגיב: "מועדון הכדורגל, בני יהודה תל אביב, מגנה בחריפות את אירוע האלימות שהתרחש היום על ידי קומץ אוהדים, ואני מדגיש קומץ אוהדים, שהתנהג בצורה מבישה חמורה ואלימה. זה לא מדגם מייצג של אוהדי בני יהודה שרובם אוהדים מסורים, נאמנים ואוהבי הקבוצה נטו, באש, במים ובכל מצב. אוהדים יקרים, אני הבעלים של הקבוצה ואוהד אותה בכל ליבי ונישמתי גם שקשה ולא הולך והעונה הכל קשה ולא הולך. למרות זאת אני לא נוטש שקשה!!! בימים הקרובים, לאחר שתתבהר תמונת הירידה באופן סופי, אכנס מסיבת עיתונאים מסודרת ובה אפרוס את התוכניות המפורטות לקידום הקבוצה והמועדון. תוכניות מקצועיות לקידום מחלקת הנוער ודור העתיד של המועדון .ועד אז אבקש מכם אוהדים יקרים לבוא לעודד ולהתנהג באיפוק ובסובלנות".

הודעה משותפת לארגון השחקנים ומנהלת הליגות: "אנו מגנים בכל תוקף את התקיפה האלימה שבוצעה כנגד השחקנים באימון בני יהודה. שום נסיבות ספורטיביות או בכלל, לא יכולות להוות הצדקה להתנהגות שכזו. אנו קוראים למשטרת ישראל לבצע חקירה מהירה ומעצרים כנגד המתפרעים".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully