וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המו"מ מול מ.ס. אשדוד: רועי גורדנה רוצה לחזור לחוזהו המקורי לפני הקורונה

29.4.2021 / 10:05

הקשר המצטיין שמנהל מגעים לחוזה חדש מבקש לחזור לחוזה שהיה לו לפני קיצוץ הקורונה, באשדוד עדיין מתלבטים. שלומי אזולאי מבקש חוזה חדש לשנתיים

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 0:0/ספורט1

במ.ס. אשדוד עדיין לא התקדמו עם השחקנים שמסיימים חוזים והקבוצה רוצה שימשיכו. שני השחקנים המרכזיים שעשו עונה נהדרת והיו שותפים להצלחה הגדולה עד כה, רועי גורדנה ושלומי אזולאי, לא חתומים לעונה הבאה אבל באשדוד רוצים להשאיר אותם ולהמשיך לבנות סביבם את הקבוצה.

השיחות עם גורדנה מתנהלות בינתיים די בעצלתיים בעיקר בשל בקשה של הקשר שאותה אשדוד עדיין לא החליטה שהיא מקבלת. גורדנה, כמו יתר השחקנים של מ.ס. אשדוד, קיצץ העונה 22 אחוז משכרו. זו היתה הדרישה של המועדון בשל תנאי רשת הביטחון שניתנה לקבוצות ממשרד האוצר. כעת מבקש הקשר לחזור לחוזה המקורי שלו ולחתום לתקופה של שנתיים. באשדוד טוענים כי על פי הנחיות המנהלת גם בעונה הבאה צריכות הקבוצות להוכיח קיצוץ תקציבי כדי לעמוד ברשת הביטחון שניתנה העונה ולכן עדיין צריכות הקבוצות לקצץ בחוזי השחקנים.

שחקן מ.ס. אשדוד שלומי אזולאי עם רועי גורדנה. לירון מולדובן
שניהם יישארו? גורדנה ושלומי אזולאי/לירון מולדובן

גורדנה מצידו עשה עונה מצויינת, גם במישור האישי וגם בזה הקבוצתי. בקיץ יהיה גורדנה בן 31 ולא נותרו לו שנים רבות לשחק, כך שהוא רוצה לחזור לחוזה עליו חתם לפני הקיצוץ שנבע כאמור מהקורונה. גורדנה מנהל עד כה שיחות ידידותיות עם ראשי המועדון עימם הוא מצוי בקשר מצוין ובקרוב מאוד צפוי סוכנו גלעד קצב להיכנס לעניינים כשהצדדים יהיו קרובים לסגירה.

גורדנה כאמור רוצה חוזה לשנתיים וכך גם רוצה שלומי אזולאי המיוצג על ידי אבי נמני וגם כבר החל לדבר עם המועדון על חוזה חדש. שניהם מחוזרים על ידי קבוצות אחרות, אך כאמור בשל העונה הנהדרת שחוו עם אשדוד, ההרגשה הביתית שיש להם במועדון ולא פחות מכך הקשר האישי החם עם רן בן שמעון, הם רוצים להמשיך, אך כאמור הצדדים עדיין לא קרובים לחתימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully