וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה שוב משדכים את זידאן ליובנטוס, טן האח לטוטנהאם?

עודכן לאחרונה: 29.4.2021 / 13:08

אלגרי הפייבוריט להחליף את פירלו, אך גם מאמן ריאל וגאטוזו בתמונה. ההולנדי המועמד המוביל לתרנגולים, מארש מונה בלייפציג

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:1 על טוטנהאם בגמר גביע הליגה/ספורט1

העונות באירופה טרם הגיעו לסיומן, אך בכלי התקשורת השונים טוענים כי לא מעט מקבוצות הבכירות ביבשת יחליפו מאמנים לקראת 2021/22. הכול יתחיל מיובנטוס, ככל הנראה: אם לא יצליח להעפיל לליגת האלופות (ואולי גם אם כן), אנדראה פירלו יסיים את תפקידו ובורסת השמות כבר גועשת.

במקרה כזה, העריכו ב"טוטוספורט", כי מסימילאנו אלגרי ישוב למועדון בסבירות של 50 אחוז. זינדין זידאן קיבל 30 אחוז להגיע לגברת הזקנה, בה כיכב בעבר כשחקן. "זו לא שאלה של כסף", נכתב. "הכול יהיה תלוי בקבוצה שתהיה ליובנטוס. אם כריסטיאנו רונאלדו יישאר, זידאן יהיה האופציה הטובה ביותר לתפקיד".

את 20 אחוז הנותרים קיבל במפתיע ג'נארו גאטוזו, שככל הנראה לא ימשיך בנאפולי. לפי "סקיי איטליה", קשר העבר האגדי מועמד גם לפיורנטינה לעונה הבאה.

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. Shaun Botterill, GettyImages
ישוב לקבוצה בה כיכב כשחקן? זידאן/GettyImages, Shaun Botterill

* קבוצה שתמנה מאמן בלי קשר לתוצאותיה עד תום העונה היא טוטנהאם, שהחליפה את ז'וזה מוריניו בריאן מייסון הצעיר באופן זמני אך בקיץ תשתדרג מחדש. לפי "גרדיאן", המועמד המוביל לתפקיד כרגע הוא אריק טן האח, שנמצא בדרכו הבטוחה להוביל את אייאקס לאליפות נוספת. שם נוסף שהוזכר הוא ראלף רנגניק.

* טן האח הוזכר עד לפני מספר ימים גם לר.ב. לייפציג, כמחליפו של יוליאן נאגלסמן, אלא שהיום הודיעה הקבוצה הגרמנית באופן רשמי על מינויו של ג'סי מארש. האמריקאי מגיע אחרי הצלחות גדולות בר.ב. זלצבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully