וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי, אינייסטה וגווארדיולה קוראים למסי להמשיך בברצלונה: "לא תמצא מקום טוב יותר"

קולגות של הכוכב הארגנטינאי התראיינו לסרט אודותיו, צ'אבי ביקר את ההנהלה הקודמת: "קרה משהו רע מאוד אם הוא לא היה שמח". בספרד טוענים: הוא הביע נכונות להישאר, גם ראמוס מתקרב לחוזה חדש בריאל

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם אנטואן גריזמן. רויטרס
יוותר על ההצעה מפ.ס.ז'? מסי/רויטרס

האם שני הסמלים הגדולים של ברצלונה וריאל מדריד יישארו בסופו של דבר, על אף השמועות? בתקשורת הספרדית טוענים שליאו מסי וסרחיו ראמוס מתקרבים לחתום על חוזים חדשים.

לפי רדיו קטאלוניה, מסי אמנם עדיין לא קיבל הצעה רשמית מברצלונה, אולם אביו וסוכנו חורחה פגש בשבוע שעבר את ז'ואן לאפורטה ו"שני הצדדים הביעו נכונות להמשיך את ההתקשרות".

לפי הדיווח, מסי מוקסם מהתוכנית של לאפורטה להמשך הקריירה שלו, ואמור לחתום לשנתיים נוספות בברצלונה, לאחר מכן לעבור לאינטר מיאמי של דייויד בקהאם יחד עם חברו הטוב לואיס סוארס לעונת פרישה, ולחזור לברצלונה לאחר מכן בתפקיד ניהולי או תפקיד אחר, בהתאם למה שיחליט.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מוכן לקצץ בשכרו. ראמוס/רויטרס

הדיווחים מגיעים על רקע פרסומים סותרים על הצעה שמסי קיבל מפריז סן ז'רמן לשנתיים, שלפי דיווחים "ברצלונה לא יכולה אפילו להתקרב אליה". הכתב האיטלקי פבריציו רומאנו פרסם אמש שלמרות ההתעניינות מפ.ס.ז', ברצלונה עדיין בטוחה בסיכוייה להחתים את מסי על חוזה חדש.

במקביל, גם קולגות מפורסמים של מסי מהעבר קוראים לו להמשיך בברצלונה. בסרט אודות מסי שיוקרן הערב בספרד, התראיינו בין היתר צ'אבי, אנדרס אינייסטה ופפ גווארדיולה והמליצו לפרעוש לא לעזוב.

"אם הוא יבחן את המצב כמו שצריך, הוא יבין שלא ימצא מקום טוב יותר מברצלונה", אמר גווארדיולה. אינייסטה אמר ש"התקווה שלי היא שליאו יישאר בברצלונה עד שיפרוש. ברצלונה ללא מסי היא קצת פחות ברצלונה".

צ'אבי אף מתח ביקורת על ההנהלה הקודמת בראשות ז'וספ מריה ברתומאו ואמר ש"היה צריך לקרות משהו רע מאוד כדי שליאו ירגיש לא שמח בברצלונה. עושה אותי עצוב לחשוב על זה. המועדון חייב לגרום למסי להרגיש שמח, כי כשהוא מרוצה, הוא מגדיל משמעותית את הסיכויים לזכייה בתארים. יותר מדי פעמים בתקופה האחרונה קיבלתי את הרושם שליאו לא שמח על המגרש. כאוהד ברצלונה, מעציב אותי שלא ניצלנו מספיק את היכולות שלו בשנים האחרונות".


גם בריאל מדריד מאמינים שהסאגה סביב סרחיו ראמוס תסתיים בקרוב. לפי דיווח באתר ABC, ראמוס חזר בו מאיומי העזיבה ומוכן לחתום כעת על חוזה חדש, אחרי סחבת של חודשים ארוכים. לפי הדיווח, "ראמוס התייעץ עם בני משפחתו והבין שהאפשרות הטובה ביותר היא להישאר בריאל מדריד ולסיים בה את הקריירה". הוא מתכנן לחתום עד קיץ 2023, ומוכן לקצץ כ-10 אחוז משכרו כדי להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully