וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר מתלבט, במכבי חיפה מודים: "כל שבוע רואים כמה המאבק הזה קשה"

29.4.2021 / 9:40

המאמן שיחסר את שרי וחזיזה יחליט האם לפתוח עם שני בלמים או שלושה מול מכבי פתח תקוה, ייתכן ושניים מתוך עוואד, וילדסחוט ורוקאביציה יוקפצו להרכב. שחקן: "המאבק הזה ארוך, עוד לפני המפגשים עם מכבי תל אביב. צריכים לעשות את שלנו בלי קשר לקבוצה אחרת"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

אחד מסימני ההיכר של ברק בכר הוא היכולת לעבור בין הרכבים, לא להיות נעול על שיטת משחק אחת ולאלתר תוך כדי ההתמודדות. בשבת הקרובה, כשמכבי חיפה תפתח את הסיבוב השני של הפלייאוף העליון במשחק חוץ במושבה מול מכבי פתח תקווה, יצטרך מאמן מכבי חיפה לקבל כמה החלטות משמעותיות לאור חסרונם של כמה שחקני מפתח בשל צהובים ופציעות. בכר ייסע למשחק החשוב ללא דולב חזיזה וצ'ארון שרי - שניהם מוצהבים ויעדרו מההתמודדות הקשה. מכבי פתח תקווה כבר לקחה לירוקים נקודות העונה בחיפה וגם במושבה היתה קרובה מאוד לתיקו, אלמלא החמצת פנדל של ינון אליהו בדקה ה-90.

החיסרון של שני שחקני מפתח כמו חזיזה ושרי ייאלץ את בכר להתלבט ראשית בין שני מערכים. האם לעלות עם שלושה בלמים כפי שעשה במשחק החוץ המצוין מול מ.ס. אשדוד באיצטדיון הי"א לא מזמן או להישאר רק עם בוגדן פלאניץ' ועפרי ארד כשני בלמים. בנוסף לכך יצטרך המאמן שמוביל את הטבלה להחליט מי ייכנס לחלק הקדמי כאשר האופציות שלו מגוונות. מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה ויאניק וילדסחוט החלו על הספסל מול הפועל באר שבע במשחק האחרון וקרוב לוודאי שאחד מהם ואולי אפילו שניים יעלו בהרכב אם יחליט המאמן להישאר במערך של ארבעה שחקני הגנה.

ארנסט מאבוקה שנפצע מול הפועל באר שבע ביום שני ייעדר ואת מקומו ימלא רז מאיר בעמדת המגן הימני. כאן כבר מדובר בחילוף של מגן במגן ולבכר אין יותר מדי התלבטויות.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
קל זה לא יהיה. בכר/דני מרון

אחרי התיקו מול הפועל באר שבע והפסד שתי הנקודות היקרות במירוץ לאליפות, במכבי חיפה רוצים לחזור לנצח. מכבי פתח תקווה כאמור כבר הוכיחה העונה את עוצמתה במפגשים מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב, כך שזה לא הולך להיות סיפור קל. יחד עם זה מאמינים במכבי חיפה שהם יכולים לפתוח במוצ"ש פער של 5 נקודות מהיריבה על התואר וכך להלחיץ אותה לקראת המשחק של פטריק ואן לוון ושחקניו ביום שני בטרנר. "אנחנו צריכים לעשות את שלנו בלי קשר לקבוצה אחרת", אמר הבוקר (חמישי) אחד משחקני מכבי חיפה. "המאבק הזה עוד ארוך וכל שבוע רואים כמה זה קשה וזה עוד לפני המפגשים שיש לנו מול מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully